באג | אנשי קשר במכשיר 'גלי'
-
תגובה: מדריך | הפיתרון למי שנמאס ממחיקת האנש"ק במכשירי ג'לי
@קראנץ-ונילה ניסיתי להתקין את האפליקציות על ג'לי 2E והמכשיר כותב שיש בעיה בניתוח החבילה.
תוכל לעזור לי? -
אני עשיתי בלי להתקין כלום וזה עובד מצויין, ביטלתי את הסנכרון של גוגל ואז זה נהייה מזיכרון המכשיר וזה עובד טוב [גם עדכנתי את טלפון ואנש"ק בחנות גוגל]
ובכל אופן תעשה ייצוא של קובץ גיבוי VCARD לאנש"ק ושים אחד בזיכרון של המכשיר ואחד בכרטיס אם יש לך או שתעביר למחשב, לכל צרה שלא תבוא -
אני עשיתי בלי להתקין כלום וזה עובד מצויין, ביטלתי את הסנכרון של גוגל ואז זה נהייה מזיכרון המכשיר וזה עובד טוב [גם עדכנתי את טלפון ואנש"ק בחנות גוגל]
ובכל אופן תעשה ייצוא של קובץ גיבוי VCARD לאנש"ק ושים אחד בזיכרון של המכשיר ואחד בכרטיס אם יש לך או שתעביר למחשב, לכל צרה שלא תבוא@יצחק-רשטונ @קראנץ-ונילה אני רוצה דוקא את האפליקציה הזאת כי יש בה קבוצות - דבר שאינו קיים באנשי קשר של גוגל.
מישהו יכול להעלות לי? -
תגובה: מדריך | הפיתרון למי שנמאס ממחיקת האנש"ק במכשירי ג'לי
@קראנץ-ונילה ניסיתי להתקין את האפליקציות על ג'לי 2E והמכשיר כותב שיש בעיה בניתוח החבילה.
תוכל לעזור לי?@שווה
תתקין דרך file manager + מהגרסאות האחרונות (לא מה שנפוץ בפורום) -
@שווה
תתקין דרך file manager + מהגרסאות האחרונות (לא מה שנפוץ בפורום)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות