עזרה | מנסה לפתוח בוטלאודר....
-
@נחום-גמזו זה עובד עם ADB ואתה תצתרך ללחוץ על מקשי הווליום כדי לאשר את פתיחת הבוטלואדר
והבנתי שיש לך חצי טאצ' -
@נחום-גמזו זה עובד עם ADB ואתה תצתרך ללחוץ על מקשי הווליום כדי לאשר את פתיחת הבוטלואדר
והבנתי שיש לך חצי טאצ'@RearmostPant23 ואין לי מקשי ווליום..... מקש אחר לא יועיל?
-
@RearmostPant23 ואין לי מקשי ווליום..... מקש אחר לא יועיל?
@נחום-גמזו לא
-
@RearmostPant23 הבנתי, בכל אופן אתה מכיר את הכלי שהעלה יום-יפה? ככה זה אמור להיות שהוא נתקע לי? או שחסר לי משהו? אתה יודע עד מתי צריך להיות עם מקשים לחוצים?
-
@RearmostPant23 להתקנת mtclient יש לך מדריך
-
@RearmostPant23 הבנתי, בכל אופן אתה מכיר את הכלי שהעלה יום-יפה? ככה זה אמור להיות שהוא נתקע לי? או שחסר לי משהו? אתה יודע עד מתי צריך להיות עם מקשים לחוצים?
@נחום-גמזו אני אישית לחצתי כל הזמן על המקשים גם אחרי חיבור
-
@נחום-גמזו אני אישית לחצתי כל הזמן על המקשים גם אחרי חיבור
@RearmostPant23 כתב בעזרה | מנסה לפתוח בוטלאודר....:
אני אישית לחצתי כל הזמן על המקשים גם אחרי חיבור
כואבות לי כבר האצבעות.....
-
@RearmostPant23 כתב בעזרה | מנסה לפתוח בוטלאודר....:
אני אישית לחצתי כל הזמן על המקשים גם אחרי חיבור
כואבות לי כבר האצבעות.....
-
@RearmostPant23 תודה רבה לך בזכות העידוד שלך הצלחתי ב"ה (אחרי ניתוק וחיבור אינסופי) ממש החזקת לי אצבעות...
-
@RearmostPant23 תודה רבה לך בזכות העידוד שלך הצלחתי ב"ה (אחרי ניתוק וחיבור אינסופי) ממש החזקת לי אצבעות...
@נחום-גמזו שמחתי לעזור

עכשיו בפעמים הבאות שלך היה לך יותר קל, ככה זה היה אצלי.
-
@נחום-גמזו שמחתי לעזור

עכשיו בפעמים הבאות שלך היה לך יותר קל, ככה זה היה אצלי.
@RearmostPant23 כתב בעזרה | מנסה לפתוח בוטלאודר....:
עכשיו בפעמים הבאות שלך היה לך יותר קל, ככה זה היה אצלי.
אני בטוח עכשיו אני יודע איך זה אמור להיות
-
@RearmostPant23 כתב בעזרה | מנסה לפתוח בוטלאודר....:
עכשיו בפעמים הבאות שלך היה לך יותר קל, ככה זה היה אצלי.
אני בטוח עכשיו אני יודע איך זה אמור להיות
@נחום-גמזו ולא רק, זה אפילו היה יותר מהר בקושי דקה
-
-
נ נחום גמזו סימן נושא זה כשאלה
-
נ נחום גמזו סימן נושא זה כנפתר
-
נ נחום גמזו סימן נושא זה כנפתר
-
@RearmostPant23 תודה רבה לך בזכות העידוד שלך הצלחתי ב"ה (אחרי ניתוק וחיבור אינסופי) ממש החזקת לי אצבעות...
@נחום-גמזו אגב סתם, שתדע. צריך ללחוץ על 2 המקשים האלה כי mtkclient עובד על מצב ברום (ופרילואדר) ואילו המקשים שמכניסים את החצי או למצב הזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות