בעיה | שגיאה בהעלאת קובץ סקאטר לתוכנת SP FLASH
-
@בסדבסד כתב בבעיה | שגיאה בהעלאת קובץ סקאטר לתוכנת SP FLASH:
הורדתי מהפורום
אתה יכול לשלוח לי קישור?
-
@בסדבסד בנטיו של הסקאטר יש תקייה עם שם בעברית? תשנה לאנגלית
-
@מישהו12 כתב בבעיה | שגיאה בהעלאת קובץ סקאטר לתוכנת SP FLASH:
תעלה תמונה של השגיאה, תפרט מאיפה הקושחה, איזה מכשיר זה
אין לו קושחה
זה סקאטר ריק -
@בסדבסד כתוב באנגלית ש "הגרסה שלך לא תומכת ב MT67 בבקשה תעדכן את התוכנה ותנסה שוב"
-
@בסדבסד מאיפה הורדת? מהאתר הרשמי?
-
@בסדבסד מה השם של הקובץ סקאטר שלך? ??MT67
-
-
@RearmostPant23 שאלתי כמה שאלות. לא קיבלתי על כולן תשובות לצערי לא יכול לעזור
@מישהו12 איזה שאלות, לא הבנתי
-
@בסדבסד נסית לצרוב עם ADB בפאסבוט?
-
זה המכשיר https://he.aliexpress.com/item/1005009818144266.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.40.67dd586avi3Ups&gatewayAdapt=glo2isr
ואין לי קושחה זה סקאטר ריק שהורדתי כאן מהפורום -
זה המכשיר https://he.aliexpress.com/item/1005009818144266.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.40.67dd586avi3Ups&gatewayAdapt=glo2isr
ואין לי קושחה זה סקאטר ריק שהורדתי כאן מהפורום@בסדבסד אז איך תכננת לעשות רוט?
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
