בירור | חילוץ קובץ מערכת ללא רוט
-
שלום
האם זה הגיוני לחלץ קובץ מערכת מתוך מנהל MT ללא רוט?
מצד אחד אם אני פותח את mt ללא רוט אז לא יוצג לי החצי עמוד של הרוט יש דרך בכל זאת לעשות את זה אם כן אשמח למדריך אם לא אז פשוט תכתבו שלא.. -
שלום
האם זה הגיוני לחלץ קובץ מערכת מתוך מנהל MT ללא רוט?
מצד אחד אם אני פותח את mt ללא רוט אז לא יוצג לי החצי עמוד של הרוט יש דרך בכל זאת לעשות את זה אם כן אשמח למדריך אם לא אז פשוט תכתבו שלא..@הרב-של-השכונה השאלה היא מאיזה תיקייה.
אתה יכול להכנס לסיסטם (אולי לא בכל המכשירים)
לדאטה אתה לא יכול להכנס בלי רוט. -
@הרב-של-השכונה השאלה היא מאיזה תיקייה.
אתה יכול להכנס לסיסטם (אולי לא בכל המכשירים)
לדאטה אתה לא יכול להכנס בלי רוט.@zalmensmok אחד מהתיקיות של הרוט זה לא בסיסטם נראלי בvender משהו כזה..
-
@zalmensmok אחד מהתיקיות של הרוט זה לא בסיסטם נראלי בvender משהו כזה..
@הרב-של-השכונה אפשרי אתה נכנס למנהל mt ונכנס לשורש כמו שאתה נכנס לכרטיס זיכרון
-
@הרב-של-השכונה אפשרי אתה נכנס למנהל mt ונכנס לשורש כמו שאתה נכנס לכרטיס זיכרון
@אלוף-תימן תודה! אז מה העניין של הרוט אם אפשר בלי..
-
@אלוף-תימן תודה! אז מה העניין של הרוט אם אפשר בלי..
@הרב-של-השכונה לחלץ דברים מהגירסה אפשר תמיד כמובן חוץ מהdata אבל לערוך את הגירסה חייב רוט
-
@הרב-של-השכונה לחלץ דברים מהגירסה אפשר תמיד כמובן חוץ מהdata אבל לערוך את הגירסה חייב רוט
@אלוף-תימן תודה..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות