בירור | האם צריך להתקין דרייברים למחשב שכבר מזהה את הנגן?
-
תגובה: דרייברים ל MTK כל הסוגים - להורדה
להבנתי דרייברים זה רק בשביל שהמחשב יזהה את הנגן
אבל הוא כבר מזהה אותו ונותן להכנס לזיכרון שלו
ראיתי במדריכים שונים לשאיבת גירסה שכולם מזכירים שצריך להתקין דרייבריםאני צריך להתקין בנוסף עוד משהו?
-
תגובה: דרייברים ל MTK כל הסוגים - להורדה
להבנתי דרייברים זה רק בשביל שהמחשב יזהה את הנגן
אבל הוא כבר מזהה אותו ונותן להכנס לזיכרון שלו
ראיתי במדריכים שונים לשאיבת גירסה שכולם מזכירים שצריך להתקין דרייבריםאני צריך להתקין בנוסף עוד משהו?
-
@עעע אאל"ט, תפקיד הדרייברים הם לא בשביל זיהוי וגישה לקבצים ולאחסון, אלא כמתאם בין המחשב לחומרה של המכשיר, ובשאיבת / צריבת גירסה, צריך להתקין בשביל שיעבוד חלק.
-
תגובה: דרייברים ל MTK כל הסוגים - להורדה
להבנתי דרייברים זה רק בשביל שהמחשב יזהה את הנגן
אבל הוא כבר מזהה אותו ונותן להכנס לזיכרון שלו
ראיתי במדריכים שונים לשאיבת גירסה שכולם מזכירים שצריך להתקין דרייבריםאני צריך להתקין בנוסף עוד משהו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות