עזרה | אין קליטה בחלק מאזורי הבית
-
יש לי שיאומי עם גירסה של SHUKI
ואני לאחרונה חווה תופעה שבחלק אחד של הבית הטלפון קולט בסדר
אך בחלק שני ממש אין קליטה ושיחות מתנתקות
אציין שזה לא קרה לי באף טלפון קודם ובהתחלה גם הטלפון הזה עבד כרגיל ויש בבית כמה טלפונים פעילים שקולטים מצויין וגם עם אותה רשת תקשורת כמו''כ אציין שאני ברשת WECOM
משיטוט בפורום לא מצאתי פתרון ישיר- ניסיתי להוסיף תמיכה בVOLTE ולבחור באופן ידני את הרשת בהגדרות אך ללא הועיל...
אשמח לעזרתכם
נ.ב הכיסוי האחורי נשבר קלות וראיתי שיש שם נקודות חשמל יכול להיות שזה קשור או שזה עניין למעבדה בלי קשר -
כנראה עשו אצלכם באזור שינויים באנטנות
-
כנראה עשו אצלכם באזור שינויים באנטנות
@איש-צדיק-מידי אז איך בשאר הטלפונים הקליטה כרגיל
(לשם דוגמא בF22 פרו)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות