באג | בעיות בשיחות ברמי לוי
-
כי הם חסמו את זה ולכן +972 כבר לא עובד
-
כי הם חסמו את זה ולכן +972 כבר לא עובד
-
מצחיק שהם עובדים לתקן את הבעיה של שיחות יוצאות +972, שיתקנו כבר את הבאג המרגיז של שיחות נכנסות עם +972
נראה שבאמת לא אכפת להם מהלקוחות...
מישהו יודע אם גם בלא כשרים זה ככה? -
אני פשוט עברתי לחברה אחרת, זו בעיה שבאה אחרי רשימת בעיות אחרות ניתוקים ללא סיבה חוסר זמינות וכדו'
אתה לא צריך לעבור לחברה אחרת ..... פשוט תוריד את עצמך מדור 4 ולא יהיה את הקידומת הזו!!!!(או את הוולטה)
-
אתה לא צריך לעבור לחברה אחרת ..... פשוט תוריד את עצמך מדור 4 ולא יהיה את הקידומת הזו!!!!(או את הוולטה)
-
יש איה התקדמות בנושא??
עד עכשיו שנמכתי את הדור אבל עכשיו זה כבר מחוייב
מה עושים
אגב זה רק ב4*4 או כל הטלפונים דור 4 ברמי לוי
אז מה חייבים לנייד ממנו????
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות