דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. להורדה | תוכנה להחלפת IMEI במכשירי Nokia (כולל 235) בחינם

להורדה | תוכנה להחלפת IMEI במכשירי Nokia (כולל 235) בחינם

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
806 פוסטים 72 כותבים 44.6k צפיות 64 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מצ'ופצ'ף
    כתב נערך לאחרונה על ידי מצ'ופצ'ף
    #235

    ולעשות שזה ישתנה בצריבה נראה לי כך3.PNG
    לא ניסיתי
    ואגב אם לא שאבת את קובץ הNV מהמכשיר חשוב לשנות את הIMEI 1 שיהיה כמו המקורי של המכשיר

    101100001 cfopuserC 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • מ מצ'ופצ'ף

      ולעשות שזה ישתנה בצריבה נראה לי כך3.PNG
      לא ניסיתי
      ואגב אם לא שאבת את קובץ הNV מהמכשיר חשוב לשנות את הIMEI 1 שיהיה כמו המקורי של המכשיר

      101100001 מנותק
      101100001 מנותק
      10110000
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #236

      @מצ-ופצ-ף וואו אתה ממש רוצה לדפוק מכשירים, הנה על זה דיברתי

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מצ'ופצ'ף

        ולעשות שזה ישתנה בצריבה נראה לי כך3.PNG
        לא ניסיתי
        ואגב אם לא שאבת את קובץ הNV מהמכשיר חשוב לשנות את הIMEI 1 שיהיה כמו המקורי של המכשיר

        cfopuserC מנותק
        cfopuserC מנותק
        cfopuser
        כתב נערך לאחרונה על ידי cfopuser
        #237

        @מצ-ופצ-ף כתב בלהורדה | תוכנה להחלפת IMEI במכשירי Nokia (כולל 235) בחינם:

        ואגב חשוב לשנות את הIMEI 1 שיהיה כמו המקורי של המכשיר

        יותר נכון חשוב לא לשנות,
        וכמובן לעשות את זה לקובץ nv ששאבתם ולא סתם PAC.

        מ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • cfopuserC cfopuser

          @מצ-ופצ-ף כתב בלהורדה | תוכנה להחלפת IMEI במכשירי Nokia (כולל 235) בחינם:

          ואגב חשוב לשנות את הIMEI 1 שיהיה כמו המקורי של המכשיר

          יותר נכון חשוב לא לשנות,
          וכמובן לעשות את זה לקובץ nv ששאבתם ולא סתם PAC.

          מ מנותק
          מ מנותק
          מצ'ופצ'ף
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #238

          @cfopuser כתב בלהורדה | תוכנה להחלפת IMEI במכשירי Nokia (כולל 235) בחינם:

          יותר נכון חשוב לא לשנות

          לא הבנתי

          cfopuserC תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מצ'ופצ'ף

            @cfopuser כתב בלהורדה | תוכנה להחלפת IMEI במכשירי Nokia (כולל 235) בחינם:

            יותר נכון חשוב לא לשנות

            לא הבנתי

            cfopuserC מנותק
            cfopuserC מנותק
            cfopuser
            כתב נערך לאחרונה על ידי cfopuser
            #239

            @מצ-ופצ-ף אם משנים ידנית (ועדיף שלא),
            דבר ראשון צריך לשנות קובץ nv ששאבתם ולא סתם.

            ואם אתה עושה את זה כך גם לשנות רק את הimei השני.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • cfopuserC cfopuser

              @מצ-ופצ-ף כתב בלהורדה | תוכנה להחלפת IMEI במכשירי Nokia (כולל 235) בחינם:

              ואגב חשוב לשנות את הIMEI 1 שיהיה כמו המקורי של המכשיר

              יותר נכון חשוב לא לשנות,
              וכמובן לעשות את זה לקובץ nv ששאבתם ולא סתם PAC.

              מ מנותק
              מ מנותק
              מצ'ופצ'ף
              כתב נערך לאחרונה על ידי מצ'ופצ'ף
              #240
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 101100001 10110000

                @מצ-ופצ-ף וואו אתה ממש רוצה לדפוק מכשירים, הנה על זה דיברתי

                מ מנותק
                מ מנותק
                מצ'ופצ'ף
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #241

                @10110000 למה זה דופק מכשירים?

                101100001 תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מצ'ופצ'ף

                  @10110000 למה זה דופק מכשירים?

                  101100001 מנותק
                  101100001 מנותק
                  10110000
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #242

                  @מצ-ופצ-ף מישהו רואה את זה מחוץ לקונטקס ונדפק מכשיר )כבר הגיעו אלי כמה שראו פוסט דומה שפשוט לחצו), עדיף אם כבר שתכבה את הגיבוי לimei

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • 101100001 10110000

                    @מצ-ופצ-ף מישהו רואה את זה מחוץ לקונטקס ונדפק מכשיר )כבר הגיעו אלי כמה שראו פוסט דומה שפשוט לחצו), עדיף אם כבר שתכבה את הגיבוי לimei

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מצ'ופצ'ף
                    כתב נערך לאחרונה על ידי מצ'ופצ'ף
                    #243

                    @10110000 לא כ"כ הבנתי מה כתבת

                    101100001 תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מצ'ופצ'ף

                      @10110000 לא כ"כ הבנתי מה כתבת

                      101100001 מנותק
                      101100001 מנותק
                      10110000
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #244

                      @מצ-ופצ-ף לא חשוב כ''כ אין לי כח פשוט לא מומלץ להמליץ לאנשים ללחוץ שם על דברים כאלה, יכול להידפק מכשיר וחבל

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • 101100001 10110000

                        @מצ-ופצ-ף לא חשוב כ''כ אין לי כח פשוט לא מומלץ להמליץ לאנשים ללחוץ שם על דברים כאלה, יכול להידפק מכשיר וחבל

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מצ'ופצ'ף
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #245

                        @10110000 אם עושים את זה על גרסה ששאבו ממכשיר זה גם דופק אותו?

                        101100001 תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מצ'ופצ'ף

                          @10110000 אם עושים את זה על גרסה ששאבו ממכשיר זה גם דופק אותו?

                          101100001 מנותק
                          101100001 מנותק
                          10110000
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #246

                          @מצ-ופצ-ף אם הוסיפו ביט אחד יכול, וזה לא הבעיה, יכול להיות שאם יעקבו אחרי מה שעשית הכול ילך טוב, המציאות מוכיחה שזה לא קורא

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 101100001 10110000

                            @מצ-ופצ-ף אם הוסיפו ביט אחד יכול, וזה לא הבעיה, יכול להיות שאם יעקבו אחרי מה שעשית הכול ילך טוב, המציאות מוכיחה שזה לא קורא

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מצ'ופצ'ף
                            כתב נערך לאחרונה על ידי מצ'ופצ'ף
                            #247

                            @10110000 אתה בעצם ממליץ בחום למחוק את הפוסט
                            (או להוסיף משהו)

                            101100001 cfopuserC 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מצ'ופצ'ף

                              @10110000 אתה בעצם ממליץ בחום למחוק את הפוסט
                              (או להוסיף משהו)

                              101100001 מנותק
                              101100001 מנותק
                              10110000
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #248

                              @מצ-ופצ-ף אני לא יכול לומר כאן דברים כי כולם יתרעמו עלי, אני צריך להחליט אם אני מעוניין לפרסם את הכלי שלי ולסיים עם זה

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מ מצ'ופצ'ף

                                @10110000 אתה בעצם ממליץ בחום למחוק את הפוסט
                                (או להוסיף משהו)

                                cfopuserC מנותק
                                cfopuserC מנותק
                                cfopuser
                                כתב נערך לאחרונה על ידי cfopuser
                                #249

                                @מצ-ופצ-ף להוסיף אזהרה כזאת מומלץ

                                !!! warning [warning]: זהירות כול שינוי ידני עלול להוביל להריסת המכשיר (בריק)
                                הקפידו לגבות את קובץ הnv הקיים במכשירכם לפני ההתחלה, שימו לב הפעולה הידנית עלולה
                                לשבש את מכשירכם וכו'

                                 !!! warning [MitmachimTop]
                                
                                ולהוסיף את הטקסט אחרי זה.
                                

                                אממ... אז זה לא עובד בתגובות.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • 101100001 10110000

                                  @מצ-ופצ-ף אני לא יכול לומר כאן דברים כי כולם יתרעמו עלי, אני צריך להחליט אם אני מעוניין לפרסם את הכלי שלי ולסיים עם זה

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מצ'ופצ'ף
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #250

                                  @10110000 אתה יכול לשלוח לי מייל או לכתוב לי צ'אט

                                  101100001 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מצ'ופצ'ף

                                    @10110000 אתה יכול לשלוח לי מייל או לכתוב לי צ'אט

                                    101100001 מנותק
                                    101100001 מנותק
                                    10110000
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #251

                                    @מצ-ופצ-ף המייל שלי בפרופיל

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • O מנותק
                                      O מנותק
                                      otopaz
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #252

                                      למה לא להשתמש בתוכנה החדשה של @r0l0gin ?

                                      כאמור ניסיתי וזה עבד ללא בעיה.

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • O otopaz

                                        למה לא להשתמש בתוכנה החדשה של @r0l0gin ?

                                        כאמור ניסיתי וזה עבד ללא בעיה.

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מצ'ופצ'ף
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי מצ'ופצ'ף
                                        #253

                                        @otopaz זה באמת הכי פשוט
                                        רק ראיתי שיש כאן כל מיני שמחפשים פתרונות איך להשיג את זה...

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מצ'ופצ'ף

                                          @otopaz זה באמת הכי פשוט
                                          רק ראיתי שיש כאן כל מיני שמחפשים פתרונות איך להשיג את זה...

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אלי TZA
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #254

                                          @מצ-ופצ-ף כתב בלהורדה | תוכנה להחלפת IMEI במכשירי Nokia (כולל 235) בחינם:

                                          רק ראיתי שיש כאן כל מיני שמחפשים פתרונות איך להשיג את זה...

                                          נראה לי שיש פה כבר איזה 5-6 קישורי הורדה פעילים כשחצי מתוכם פתוחים בנטפרי.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר