שיוך אפליקציות לפי חתימה
-
@meirtorj אמר בשיוך אפליקציות לפי חתימה:
מישהו הצליח בסופו של דבר לקמפל אפליקציית מערכת? לי נהיה שגיאה לא מובנית(פעלתי לפי מה שכתוב פה ולא חסר לי כלום)
כן.
-
@meirtorj אמר בשיוך אפליקציות לפי חתימה:
@משה-כהן איך? מה חסר לי?
אני לא יודע מה חסר. אבל מה כתוב לך בלוג?
-
הצלחתי בסוף לקמפל גם אפליקציות מערכת ע''י עזרה מאחד מחברי הפורום פה.עכשיו נתקלתי בבעייה חדשה: עשיתי שינויים קטנים וזה סגר בהצלחה אבל לא עבד
ומסך הבית קרס לי.
אז ניסיתי לסגור בלי שינויים-וגם לא עבד למרות שזה סגר את הקובץ ללא שום שגיאה.
מישהו יודע מה הפיתרון?
תודה רבה -
הצלחתי בסוף לקמפל גם אפליקציות מערכת ע''י עזרה מאחד מחברי הפורום פה.עכשיו נתקלתי בבעייה חדשה: עשיתי שינויים קטנים וזה סגר בהצלחה אבל לא עבד
ומסך הבית קרס לי.
אז ניסיתי לסגור בלי שינויים-וגם לא עבד למרות שזה סגר את הקובץ ללא שום שגיאה.
מישהו יודע מה הפיתרון?
תודה רבה@meirtorj אמר בשיוך אפליקציות לפי חתימה:
הצלחתי בסוף לקמפל גם אפליקציות מערכת ע''י עזרה מאחד מחברי הפורום פה.עכשיו נתקלתי בבעייה חדשה: עשיתי שינויים קטנים וזה סגר בהצלחה אבל לא עבד
ומסך הבית קרס לי.
אז ניסיתי לסגור בלי שינויים-וגם לא עבד למרות שזה סגר את הקובץ ללא שום שגיאה.
מישהו יודע מה הפיתרון?
תודה רבהאני מנחש שלא שמרת על השם המקורי של האפליקציה, נכון?
צריך שתהיה בשם המקורי בדיוק -
@שמואל את כל האפליקציות הוא מראה גם חתימה וגם אקטיביטי ובכרום הוא מראה רק את החתימה זה קרה לי גם בעוד אפליקציה
-
@yair יש אפשרות לעשות שינויים באפליקציית מסך הבית של השיאומי דרך apk aesh tool עם עדכון של ה framework?
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות