עזרה | גוגל פלי בWSA בעדכוני וינדוס האחרונים
-
כידוע החל מיוני ש"ז יש בעיה בהתקנת WSA עם שירותי גוגל כי העדכון של מיקרוסופט שבר או חסם משהו
אני זקוק לWSA עם גוגל פליי עדיף עם רוט (לצורך ביט למשל)
אם יש למישהו מושג איך עושים את זה אשמח שיעזור לי בלי שיתקע אח"כ אשמח שיעזור לי
רק להבנה של הבעיה הסקריפט רץ אבל אין ADB כולמר בכלל לא מופיע פורט וכל האפליקציות רק תקועות על מסך הטעינה ולכן א"א להשתמש
מגיטהאב https://gist.github.com/MustardChef/edb0dfc50ab4942cd5914cef6a81602e (אני בנטפרי כרגע וזה מה יש אבל בדף של מאסטר שף WSA בגיטהאב יש מידע על זה רק שלצערי אני לא מבין מספיק) -
כידוע החל מיוני ש"ז יש בעיה בהתקנת WSA עם שירותי גוגל כי העדכון של מיקרוסופט שבר או חסם משהו
אני זקוק לWSA עם גוגל פליי עדיף עם רוט (לצורך ביט למשל)
אם יש למישהו מושג איך עושים את זה אשמח שיעזור לי בלי שיתקע אח"כ אשמח שיעזור לי
רק להבנה של הבעיה הסקריפט רץ אבל אין ADB כולמר בכלל לא מופיע פורט וכל האפליקציות רק תקועות על מסך הטעינה ולכן א"א להשתמש
מגיטהאב https://gist.github.com/MustardChef/edb0dfc50ab4942cd5914cef6a81602e (אני בנטפרי כרגע וזה מה יש אבל בדף של מאסטר שף WSA בגיטהאב יש מידע על זה רק שלצערי אני לא מבין מספיק)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות