המלצה | אוטומציית שליחת נתונים למייל
-
שלום לכולם, אני רוצה להכין כעת סקריפט שישלח לרשימת תפוצה למי שירצה נתונים מסויימים כל בוקר, לדוגמה: מזג האויר, כותרת של אתר חדשות, שקל - דולר, וכדומה, זה מיועד לכאלה שרוצים את המידע שהם זקוקים לו ישירות למייל בלי שוטטות מיותרת, אשמח לשמוע את דעתכם אילו דברים אנשים (בסגנון שהזכרתי) היו רוצים שיכנס למייל ההוא, או סתם הערות והוספות, תודה.
-
שלום לכולם, אני רוצה להכין כעת סקריפט שישלח לרשימת תפוצה למי שירצה נתונים מסויימים כל בוקר, לדוגמה: מזג האויר, כותרת של אתר חדשות, שקל - דולר, וכדומה, זה מיועד לכאלה שרוצים את המידע שהם זקוקים לו ישירות למייל בלי שוטטות מיותרת, אשמח לשמוע את דעתכם אילו דברים אנשים (בסגנון שהזכרתי) היו רוצים שיכנס למייל ההוא, או סתם הערות והוספות, תודה.
@סתם-יהודי
מדדי הבורסה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות