המלצה | מי שצריך שאני יתרגם לו אפליקציה שיכנס...
-
@הישבשר-המלומד תעלה אותה זכור לי שפעם ניסיתי ולא היצלחתי אבל תעלה
@שלמה-רביב כתב בהמלצה | מי שצריך שאני יתרגם לו אפליקציה שיכנס...:
@הישבשר-המלומד תעלה אותה זכור לי שפעם ניסיתי ולא היצלחתי אבל תעלה
לפני כמה זמן אתה ננת לי אותה
-
@קראנץ-ונילה כתב בהמלצה | מי שצריך שאני יתרגם לו אפליקציה שיכנס...:
@שלמה-רביב
הקודם לא עוזר לי כי הוא קורס
החדש יעזור מאודתנסה למצוא גירסה אחרת חדשה עדיף בAPK
@שלמה-רביב
מישהו העלה מדריך (אולי זה היה אתה?)
איך להמיר מxapk לapk
זה יעזור אם אני אנסה? -
@קראנץ-ונילה זה היה אני ויש אפליקציות שלא עובד בהם המדריך הזה
ניסיתי ובו זה לא עבד -
@קראנץ-ונילה זה היה אני ויש אפליקציות שלא עובד בהם המדריך הזה
ניסיתי ובו זה לא עבד@שלמה-רביב
טוב אם קשה אז תוותר
הישן יעבוד אולי באנדרואידים נמוכים
לי זה לא יועיל -
עכשיו תירגמתי גירסה אחרת
היה לי לא יודע אם זה מה שהעלתי כאן)
ועובד לי מצוין באנדרואיד 13 להעלות?@שלמה-רביב
ברור!!
כמובן בap/zip -
ש שלמה רביב התייחס לנושא זה
-
@שלמה-רביב
ברור!!
כמובן בap/zip -
@קראנץ-ונילה כתב בהמלצה | מי שצריך שאני יתרגם לו אפליקציה שיכנס...:
@שלמה-רביב
ייש"כנגמר לי הלייקים להיום
אל תישלח להשלים

מרוצה?
או שעדיין זה קורס לך? -
@קראנץ-ונילה כתב בהמלצה | מי שצריך שאני יתרגם לו אפליקציה שיכנס...:
@שלמה-רביב
ייש"כנגמר לי הלייקים להיום
אל תישלח להשלים

מרוצה?
או שעדיין זה קורס לך?@שלמה-רביב
קורס לי...
באיזה מכשיר זה לא קרס לך? -
@שלמה-רביב
קורס לי...
באיזה מכשיר זה לא קרס לך?@קראנץ-ונילה כתב בהמלצה | מי שצריך שאני יתרגם לו אפליקציה שיכנס...:
@שלמה-רביב
קורס לי...
באיזה מכשיר זה לא קרס לך?M36
תחפש עוד גירסאות לא APKX -
@קראנץ-ונילה כתב בהמלצה | מי שצריך שאני יתרגם לו אפליקציה שיכנס...:
@שלמה-רביב
קורס לי...
באיזה מכשיר זה לא קרס לך?M36
תחפש עוד גירסאות לא APKX@שלמה-רביב כתב בהמלצה | מי שצריך שאני יתרגם לו אפליקציה שיכנס...:
@קראנץ-ונילה כתב בהמלצה | מי שצריך שאני יתרגם לו אפליקציה שיכנס...:
@שלמה-רביב
קורס לי...
באיזה מכשיר זה לא קרס לך?M36
תחפש עוד גירסאות לא APKXתבדוק היטב, כי לי זה כן קורס בM36.
זה לא קורס מיד בפתיחה, אלא רק בשלבים מסויימים.
-
@שלמה-רביב יש מצב לזה?
https://mitmachim.top/post/1015528 -
@שלמה-רביב יש מצב לזה?
https://mitmachim.top/post/1015528@MAD כתב בהמלצה | מי שצריך שאני יתרגם לו אפליקציה שיכנס...:
@שלמה-רביב יש מצב לזה?
https://mitmachim.top/post/1015528תוריד ותשלח לי
-
@MAD כתב בהמלצה | מי שצריך שאני יתרגם לו אפליקציה שיכנס...:
@שלמה-רביב יש מצב לזה?
https://mitmachim.top/post/1015528תוריד ותשלח לי
@שלמה-רביב אין לי איך להוריד אני גם מנוטפר
-
@ע-ה-דכו-ע צודק ניכנסתי לאפליקציה וזה לא קרס אבל שעפעלתי זה קרס
כניראה משהו מיוחד ש13 שאי אפשר להגיע לסרגל ההגדרות המהירות -
@שלמה-רביב אין לי איך להוריד אני גם מנוטפר
@MAD כתב בהמלצה | מי שצריך שאני יתרגם לו אפליקציה שיכנס...:
@שלמה-רביב אין לי איך להוריד אני גם מנוטפר
נחכה למישהו שיעלה או שתבקש ממישהו
-
@MAD כתב בהמלצה | מי שצריך שאני יתרגם לו אפליקציה שיכנס...:
@שלמה-רביב אין לי איך להוריד אני גם מנוטפר
נחכה למישהו שיעלה או שתבקש ממישהו
-
-
@MAD ניראה לי שהסטרינגים מוטמעים ואי אפשר לתרגם אותם ניסיתי בכמה שיטות ולא הצלחתי לתרגם הכל תירגמתי רק חלקימים ממש ממש קטנים באפליקציה
@שלמה-רביב כתב בהמלצה | מי שצריך שאני יתרגם לו אפליקציה שיכנס...:
@הרשוש ניראה לי שהסטרינגים מוטמעים ואי אפשר לתרגם אותם ניסיתי בכמה שיטות ולא הצלחתי לתרגם הכל תירגמתי רק חלקימים ממש ממש קטנים באפליקציה
לא אני ביקשתי שתתרגם רק העלתי לבקשת @MAD
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות