בירור | מישהו יודע עם הכלי הזה עובד גם באנדרואיד 13?
-
מישהו יודע עם הכלי הזה עובד גם באנדרואיד 13?
https://mitmachim.top/post/623404 -
מישהו יודע עם הכלי הזה עובד גם באנדרואיד 13?
https://mitmachim.top/post/623404 -
מישהו יודע עם הכלי הזה עובד גם באנדרואיד 13?
https://mitmachim.top/post/623404@elia1234 כתב בבירור | מישהו יודע עם הכלי הזה עובד גם באנדרואיד 13?:
מישהו יודע עם הכלי הזה עובד גם באנדרואיד 13?
https://mitmachim.top/post/623404אין שום סיבה שלא,
הפקודות שהוא עושה בadb הם אותו דבר באנדרואיד 10, 11, 12, 13... -
@elia1234
כן, אבל שים לב שאם אתה צורב מחיצות (או רוט) - צריך גם להשבית VBMETA באנדרואיד 13, שזה הכלי הנ"ל לא נותן, כך שתצטרך לעשות זאת בנפרד. זה הכרחי. אז מומלץ להשתמש בדרך אחרת. -
@elia1234 כתב בבירור | מישהו יודע עם הכלי הזה עובד גם באנדרואיד 13?:
מישהו יודע עם הכלי הזה עובד גם באנדרואיד 13?
https://mitmachim.top/post/623404אין שום סיבה שלא,
הפקודות שהוא עושה בadb הם אותו דבר באנדרואיד 10, 11, 12, 13... -
@5elisha כתב בבירור | מישהו יודע עם הכלי הזה עובד גם באנדרואיד 13?:
כן, אבל שים לב שאם אתה צורב מחיצות (או רוט) - צריך גם להשבית VBMETA באנדרואיד 13, שזה הכלי הנ"ל לא נותן
הוא כן נותן.
-
מישהו יודע עם הכלי הזה עובד גם באנדרואיד 13?
https://mitmachim.top/post/623404@elia1234 כתב בבירור | מישהו יודע עם הכלי הזה עובד גם באנדרואיד 13?:
מישהו יודע עם הכלי הזה עובד גם באנדרואיד 13?
https://mitmachim.top/post/623404עובד מצויין
-
@5elisha כתב בבירור | מישהו יודע עם הכלי הזה עובד גם באנדרואיד 13?:
כן, אבל שים לב שאם אתה צורב מחיצות (או רוט) - צריך גם להשבית VBMETA באנדרואיד 13, שזה הכלי הנ"ל לא נותן
הוא כן נותן.
-
@עדלאידע מה זאת אומרת שהוא כן נותן? הוא פשוט עושה את הVBMETA הזה לבד? אני צריך למצוא את הקובץ הזה ולשים אותו בתיקייה? מה כן צריך לעשות?
-
@עדלאידע מה זאת אומרת שהוא כן נותן? הוא פשוט עושה את הVBMETA הזה לבד? אני צריך למצוא את הקובץ הזה ולשים אותו בתיקייה? מה כן צריך לעשות?
-
@עדלאידע
אוקי, לא ראיתי את זה, אבל בכל אופן זה ממש מוזר, כי זה אמור להיות מותאם למכשיר, ואי אפשר ככה בצורה אוניברסלית... -
@עדלאידע
אוקי, לא ראיתי את זה, אבל בכל אופן זה ממש מוזר, כי זה אמור להיות מותאם למכשיר, ואי אפשר ככה בצורה אוניברסלית... -
@עדלאידע
אוקי, לא ראיתי את זה, אבל בכל אופן זה ממש מוזר, כי זה אמור להיות מותאם למכשיר, ואי אפשר ככה בצורה אוניברסלית...@5elisha כתב בבירור | מישהו יודע עם הכלי הזה עובד גם באנדרואיד 13?:
@עדלאידע
אוקי, לא ראיתי את זה, אבל בכל אופן זה ממש מוזר, כי זה אמור להיות מותאם למכשיר, ואי אפשר ככה בצורה אוניברסלית...- ברור שזה לא אוניברסלי, כמו שצריך לשים את הboot שמותאם למכשיר...
- אם ממילא צורבים את זה עם השבתת אימות אז לכאורה גם vbmeta של מכשיר אחר יעבוד, וזכור לי שראיתי קובץ vbmeta גנרי שמושבת כבר ומתאים לכל המכשירים.
-
@5elisha כתב בבירור | מישהו יודע עם הכלי הזה עובד גם באנדרואיד 13?:
@עדלאידע
אוקי, לא ראיתי את זה, אבל בכל אופן זה ממש מוזר, כי זה אמור להיות מותאם למכשיר, ואי אפשר ככה בצורה אוניברסלית...- ברור שזה לא אוניברסלי, כמו שצריך לשים את הboot שמותאם למכשיר...
- אם ממילא צורבים את זה עם השבתת אימות אז לכאורה גם vbmeta של מכשיר אחר יעבוד, וזכור לי שראיתי קובץ vbmeta גנרי שמושבת כבר ומתאים לכל המכשירים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
