בעיה | עזרה לחבר שהמערכת שלא לא תואמת לגרסת וויז האחרונה
-
מישהו שמע על דבר כזה?
וא"כ מה הפתרון?
המערכת מולטימדיה עדכנה את האפליקציה של וויז ועכשיו המסך לא תואם.
מה אפשר לעשות? -
הבנתי שצריך גרסת וויז שעובדת עם אנדרואיד 5.1
יש פה קישור בפורום לזה?
תודה. -
@MAJER כתב בבעיה | עזרה לחבר שהמערכת שלא לא תואמת לגרסת וויז האחרונה:
בס"ד
היה לדבר כזה ונדרשתי להחליף המסך ולעדכן גירסה חדשה של אנדרואיט 13 כי וויז שינו מודלאפשרי בטח גם לשנמך גרסה לא?
-
מישהו שמע על דבר כזה?
וא"כ מה הפתרון?
המערכת מולטימדיה עדכנה את האפליקציה של וויז ועכשיו המסך לא תואם.
מה אפשר לעשות?@מים-אחרונים לא הבנתי, המערכת מולטימדיה היא בגרסת אנדרואיד ישנה, ולמרות זאת התעדכן לו הוויז לגרסה שלא נתמכת באנדרואיד ישן? נשמע מוזר.
בעיקרון זה לא אמור לתת אפשרות לעדכון אם גרסת המכשיר אינה נתמכת בגרסה החדשה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות