דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי +Qin1s
  5. עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
  6. המלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.

המלצה | מסך הבית עם תאריך עברי, שליטה בווליום, התראת שיחות שלא נענו ועוד... לשיאומי מקשים.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
142 פוסטים 14 כותבים 4.3k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • aassA aass

    @מיגו-להוציא הקובץ עם סיומת 1 - מיותר.

    מיגו להוציאמ מנותק
    מיגו להוציאמ מנותק
    מיגו להוציא
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #9

    @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

    @מיגו-להוציא הקובץ עם סיומת 1 - מיותר.

    וגם השני, עם ה-א'.

    aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • aassA aass

      @מיגו-להוציא הקובץ עם סיומת 1 - מיותר.

      א מנותק
      א מנותק
      אגסי
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #10

      @aass מה יקרה אם אני יתקין בצורה רגילה?

      aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אגסי

        @aass מה יקרה אם אני יתקין בצורה רגילה?

        aassA מנותק
        aassA מנותק
        aass
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #11

        @אגסי תנסה, לכאורה לא תצליח.

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

          @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

          @מיגו-להוציא הקובץ עם סיומת 1 - מיותר.

          וגם השני, עם ה-א'.

          aassA מנותק
          aassA מנותק
          aass
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #12

          @מיגו-להוציא נכון...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

            @aass
            יכול להיות שיש שם 2 קבצים מיותרים?
            5eb641f9-455d-4b2a-ba14-e26c026e967a-image.png


            @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

            עריכה - נוסף גם שליטה בווליום על ידי מקשי 2 ו 8

            כשהמכשיר נעול?
            זה לא קשור יותר לאפליקצייה keygruard?

            aassA מנותק
            aassA מנותק
            aass
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            @מיגו-להוציא כשהמכשיר פתוח ומסך הבית בחזית

            מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • aassA aass

              @מיגו-להוציא כשהמכשיר פתוח ומסך הבית בחזית

              מיגו להוציאמ מנותק
              מיגו להוציאמ מנותק
              מיגו להוציא
              כתב נערך לאחרונה על ידי מיגו להוציא
              #14

              @aass רק מעדכן שלי זה לא עבד.
              (מסך שחור, עם סטטוס בר בלבד)

              נאלצתי לחזור לגיבוי ישן שמצאתי...


              בכל אופן, אשמח לדעת איך עושים את התאריך העברי, ואת השינוי במקשים.

              או שתכוון אותי לקבצים ששם השינוי
              (אני מניח שזה המניפסט והדקס?)

              aassA 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                @aass רק מעדכן שלי זה לא עבד.
                (מסך שחור, עם סטטוס בר בלבד)

                נאלצתי לחזור לגיבוי ישן שמצאתי...


                בכל אופן, אשמח לדעת איך עושים את התאריך העברי, ואת השינוי במקשים.

                או שתכוון אותי לקבצים ששם השינוי
                (אני מניח שזה המניפסט והדקס?)

                aassA מנותק
                aassA מנותק
                aass
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #15

                @מיגו-להוציא תמיד מומלץ לגבות לפני כאלה פעולות.
                תוכל (כמובן עם מעניין אותך) להבין מה הגורם לשגיאה עם adb -

                adb logcat -c
                

                ואז -

                adb logcat -d > crash_log.txt
                
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                  @aass רק מעדכן שלי זה לא עבד.
                  (מסך שחור, עם סטטוס בר בלבד)

                  נאלצתי לחזור לגיבוי ישן שמצאתי...


                  בכל אופן, אשמח לדעת איך עושים את התאריך העברי, ואת השינוי במקשים.

                  או שתכוון אותי לקבצים ששם השינוי
                  (אני מניח שזה המניפסט והדקס?)

                  aassA מנותק
                  aassA מנותק
                  aass
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #16

                  @מיגו-להוציא dex, home.xml

                  מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • aassA aass

                    @מיגו-להוציא dex, home.xml

                    מיגו להוציאמ מנותק
                    מיגו להוציאמ מנותק
                    מיגו להוציא
                    כתב נערך לאחרונה על ידי מיגו להוציא
                    #17

                    @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

                    @מיגו-להוציא
                    home.xml

                    החלפתי,
                    אבל עכשיו כתוב לי 'טוען תאריך עברי...'.

                    מאיפה הוא לוקח את התאריך?

                    ה-DEX משבש לי את העניינים

                    aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                      @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

                      @מיגו-להוציא
                      home.xml

                      החלפתי,
                      אבל עכשיו כתוב לי 'טוען תאריך עברי...'.

                      מאיפה הוא לוקח את התאריך?

                      ה-DEX משבש לי את העניינים

                      aassA מנותק
                      aassA מנותק
                      aass
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #18

                      @מיגו-להוציא אתה צריך להוסיף את dex, שם נמצאת הספריה שאחראית על התאריך העברי.

                      מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • aassA aass

                        @מיגו-להוציא אתה צריך להוסיף את dex, שם נמצאת הספריה שאחראית על התאריך העברי.

                        מיגו להוציאמ מנותק
                        מיגו להוציאמ מנותק
                        מיגו להוציא
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #19

                        @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

                        @מיגו-להוציא אתה צריך להוסיף את dex, שם נמצאת הספריה שאחראית על התאריך העברי.

                        אם אני מעביר את הDEX, האפליקצייה משתבשת...
                        לא יודע למה

                        aassA תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                          @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

                          @מיגו-להוציא אתה צריך להוסיף את dex, שם נמצאת הספריה שאחראית על התאריך העברי.

                          אם אני מעביר את הDEX, האפליקצייה משתבשת...
                          לא יודע למה

                          aassA מנותק
                          aassA מנותק
                          aass
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #20

                          @מיגו-להוציא גם כשהחלפת את כל הקבצים ולא רק שתיים?

                          מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • aassA aass

                            @מיגו-להוציא גם כשהחלפת את כל הקבצים ולא רק שתיים?

                            מיגו להוציאמ מנותק
                            מיגו להוציאמ מנותק
                            מיגו להוציא
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #21

                            @aass כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

                            @מיגו-להוציא גם כשהחלפת את כל הקבצים ולא רק שתיים?

                            כן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • aassA aass

                              @אגסי תנסה, לכאורה לא תצליח.

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אגסי
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #22

                              @aass הוא רוצה לעדכן את מסך הבית המובנה...

                              aassA 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • א אגסי

                                @aass הוא רוצה לעדכן את מסך הבית המובנה...

                                aassA מנותק
                                aassA מנותק
                                aass
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #23

                                @אגסי האפליקצייה שהעלתי היא שדרוג של מסך הבית המובנה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אגסי

                                  @aass הוא רוצה לעדכן את מסך הבית המובנה...

                                  aassA מנותק
                                  aassA מנותק
                                  aass
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #24

                                  @אגסי הצלחת?

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • aassA aass

                                    @אגסי הצלחת?

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אגסי
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #25

                                    @aass אני חושש לעדכן כי אז לא אוכל לחזור אחורה במידה ויהיה באג

                                    מיגו להוציאמ aassA 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אגסי

                                      @aass אני חושש לעדכן כי אז לא אוכל לחזור אחורה במידה ויהיה באג

                                      מיגו להוציאמ מנותק
                                      מיגו להוציאמ מנותק
                                      מיגו להוציא
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #26

                                      @אגסי כתב בהמלצה | מסך הבית עם תאריך עברי ושליטה בווליום לשיאומי מקשים.:

                                      @aass אני חושש לעדכן כי אז לא אוכל לחזור אחורה במידה ויהיה באג

                                      אני יכלתי
                                      (התקנתי את האקטיביטי לאנצ'ר שיש בפורום
                                      שנפתח בלחיצה ארוכה על סולמית)
                                      וכך יכלתי לגשת שוב ל-MT ולהחליף חזרה את הקבצים.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אגסי

                                        @aass אני חושש לעדכן כי אז לא אוכל לחזור אחורה במידה ויהיה באג

                                        aassA מנותק
                                        aassA מנותק
                                        aass
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #27

                                        @אגסי תמיד אפשר להתקין לפני עוד מסך בית...

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • aassA aass

                                          @אגסי תמיד אפשר להתקין לפני עוד מסך בית...

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אגסי
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #28

                                          @aass ואם אני רוצה לחזור למסך בית המקורי אחרי העידכון ולמחוק את החדש איך אני יכול לחזור אליו הרי הוא עידכן אותו עצמו לא?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר