בקשת מידע | גירסא ל F21 PRO
-
@נוחעם-FM חבר יקר אני כבר 2-3 שעות יושב ומחפש שרשור אחר שרשור..
חלק הקישור שלהם 404..
חלק הגוגל דרייב אומר לבקש גישה..
וחלק לא עובד..
מה אתה אומר יש לך גרסא ? תודה -
@combire תכתוב לי איזו אתה רוצה מפה
https://mitmachim.top/post/833593ואני ינסה לדאוג לך לאישור גישה
-
@cfopuser ראיתי את זה ממזמן, רק צריך להפעיל את שירותי גוגל וזה ייקח זמן.
הייתי מעדיף גרסא מוכנה כמו f21 super -
@נוחעם-FM מה זה אומר vbmeta ריק ? הכוונה לא לסמן אותו ? (סליחה על הבורות אני חדש בעניין)
אני רואה יש רק קובץ super.img היכן הscatter ?
ראיתי והורדתי, תזכה למצוות אם תוכל לעזור -
@combire הגרסה שבחרת היא לא מלאה.
היא רק האפליקציות מערכת.
לכן עדיף שתצרוב ביחד עם vbmeta_a
כדי שלא יהיה סתירה מהגירסא שיש לך היוםקח סקאטר
MT6761_Android_scatter.zip -
@combire שים את הsuper ואת vdmeta ואת הסקטאר באותה תיקייה
תפתח sp תבחר את הסקאטר
ומיד אמור להיות מסומן לך רק 2 שתיהם בלי עוד מחיצות -
@נוחעם-FM
לאיזה קובץ לשנות את הסיומת ?
ול meta ירד לי קובץ שנקרא "1760488980561" ללא סיומת, האם זה תקין ? -
@combire הוא תקין והוא כבר נטען לך בתוכנה (ככה רואים בתמונה) אבל יכול להיות שעדיף שתשנה את השם שלו ל vbmeta_a
ולא רואים בתמונה את השורה של הסופר
אז אם הוא לא נטען תשנה סיומת -
@combire הוא לא נטען בגגל השם שלא היה תואם
ברגע שבחרת אני חושב שזה בסדר
אבל הסופר צריך גם להטען...תבחר את הסקאטר מחדש ותראה שהם נטענים לבד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
