להורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה
-
@שמערל אני מקווה שהבנתי מה רצית https://mitmachim.top/topic/73895/מדריך-צריבת-מכשירי-נוקיה-spd-ע-י-researchdownload
@אלוף-תימן יש בפורום גרסה לנוקיה 3110?
-
@אלוף-תימן יש בפורום גרסה לנוקיה 3110?
-
@שמערל אפשר לדעת מה הכונה אם יש לי גרסה 12 בנוקיה 215 יש כזה דבר לשדרג ויש כזה דבר לצרוב מחדש ?
איך משדרגים מ12 ל 13 בלי לשדרג גרסה חדשה -
ת תותחוביץ' התייחס לנושא זה ב
-
סליחה על ההקפצה של הנושא הישן
רציתי לדעת האם אחד מהגירסאות פותר את הבעיה שמישהו מתקשר רואים את המספר בגדול והשם בקטן .
כמו כן האם יש גירסא שיותר יציבה בשיחות מאחרים [כרגע מתנתק הרבה או לא שומעים]תודה רבה...
-
סליחה על ההקפצה של הנושא הישן
רציתי לדעת האם אחד מהגירסאות פותר את הבעיה שמישהו מתקשר רואים את המספר בגדול והשם בקטן .
כמו כן האם יש גירסא שיותר יציבה בשיחות מאחרים [כרגע מתנתק הרבה או לא שומעים]תודה רבה...
@יצחק-רשטונ כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
רציתי לדעת האם אחד מהגירסאות פותר את הבעיה שמישהו מתקשר רואים את המספר בגדול והשם בקטן .
אם אני זוכר נכון בגרסא 17 זה הסתדר
-
@יצחק-רשטונ כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
רציתי לדעת האם אחד מהגירסאות פותר את הבעיה שמישהו מתקשר רואים את המספר בגדול והשם בקטן .
אם אני זוכר נכון בגרסא 17 זה הסתדר
@שמואל5 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
אם אני זוכר נכון בגרסא 17 זה הסתדר
הגירסא 17 שנמצאת כאן בראש השרשור, נכון ?
-
@שמואל5 כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
אם אני זוכר נכון בגרסא 17 זה הסתדר
הגירסא 17 שנמצאת כאן בראש השרשור, נכון ?
-
@יצחק-רשטונ נכון, אבל שמה החיפוש אנשי קשר בלי להכנס לאנשי קשר לא עובד טוב, תסתכל פירוט שלי בשרשור שם.
@שלוםפ כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
נכון, אבל שמה החיפוש אנשי קשר בלי להכנס לאנשי קשר לא עובד טוב, תסתכל פירוט שלי בשרשור שם
תודה רבה רבה על המענה המהיר
מאיפה תחלס להוריד את הגירסא הכי טובה [או ההכי פחות גרועה] ?
עריכה : בנתיים הורדתי את הגירסא שמופיעה שם כ"חדש" והתקנתי אותה ע"פ המדריך ואין לי מילים להודות לך ולמי שכתב את המדריך לצריבה , זה פשוט מדהים איזה חסד אתם עושים אשתי סובלת מהדבר הזה כבר חצי שנה וזה סידר את זה.
[ מה שכן יכול להיות שזה פוגע בקליטה ? אני מנסה להתקשר אליה ורק אחד מתוך איזה 3 ניסיונות מצליח ]בקיצור עדיין אשמח לשמוע מה הגירסא הכי מוצלחת כרגע
ושוב תודה רבה -
@שלוםפ כתב בלהורדה | גרסה לנוקיה 215/225 כשרה:
נכון, אבל שמה החיפוש אנשי קשר בלי להכנס לאנשי קשר לא עובד טוב, תסתכל פירוט שלי בשרשור שם
תודה רבה רבה על המענה המהיר
מאיפה תחלס להוריד את הגירסא הכי טובה [או ההכי פחות גרועה] ?
עריכה : בנתיים הורדתי את הגירסא שמופיעה שם כ"חדש" והתקנתי אותה ע"פ המדריך ואין לי מילים להודות לך ולמי שכתב את המדריך לצריבה , זה פשוט מדהים איזה חסד אתם עושים אשתי סובלת מהדבר הזה כבר חצי שנה וזה סידר את זה.
[ מה שכן יכול להיות שזה פוגע בקליטה ? אני מנסה להתקשר אליה ורק אחד מתוך איזה 3 ניסיונות מצליח ]בקיצור עדיין אשמח לשמוע מה הגירסא הכי מוצלחת כרגע
ושוב תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות