בקשה | קושחה (לא כשרה) לנגן M500
-
@RearmostPant23 אין לא ידעתי אני הזמנתי את זה ואף אחד אחר חוץ ממני לא נגע בזה
מתייג את @למה-באתי נראה מה הוא יגיד
-
@עדלאידע איזה למשל?
-
מ מגנוס קרלסן סימן נושא זה כשאלה
-
מ מגנוס קרלסן סימן נושא זה כנפתר
-
הנגן חזר לעבוד!
-
הנגן חזר לעבוד!
@מגנוס-קרלסן מה עשית?
-
@אלוף-תימן עד איזה?
-
@אלוף-תימן עד איזה?
@RearmostPant23 אני יודע שעד תשע בנגנים הסינים יכול להיות שבסמסונג זה משהו אחר
-
@RearmostPant23 אני יודע שעד תשע בנגנים הסינים יכול להיות שבסמסונג זה משהו אחר
@אלוף-תימן כתב בבקשה | קושחה (לא כשרה) לנגן M500:
@RearmostPant23 אני יודע שעד תשע בנגנים הסינים יכול להיות שבסמסונג זה משהו אחר
הייתה נעילה והצלחתי לפתוח!
-
@אלוף-תימן צרבתי את הגרסה הכשרה שלך ש @קופיקו הציע לי לצרוב
ועכשיו בנגן נדלק ונכבה כל הזמן
אשמח לקבל את הגרסה -
גם לי נראה לי יש אותה בעיה יש לי נגן של חברת "סופר סטאר " (M500) והוא לא מגיב כלל ולא מראה סימני חיים אם משהו יכול לעזור לי (אפ' בתשלום) אשמח מאוד כל טוב וחג שמח!!!
-
שימו לב:
אחרי הרבה זמן
ב"ה השגתי את הגרסה המתאימה לנגן
ז'תומרת שקיימות לנגן 2 גרסאות
וב"ה הצלחתי לתקן את הנגן
ולחסום אותו.ב"ה @אלוף-תימן נחלץ לעזרת משתמשי הפורום ובעז"ה הוא ייצור גרסה כשרה גם לזה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות