בקשת מידע | האם שייך לעשות מכשיר "גלי סטאר" כשר לגמרי
-
@y0508352872

זה מ jelly 2e@נוחעם-FM נו יפה יש לך טעות הוספת 8 באמצע
-
@נוחעם-FM נו יפה יש לך טעות הוספת 8 באמצע
-
@y0508352872 צודק טעות שלי
@נוחעם-FM כתב בבקשת מידע | האם שייך לעשות מכשיר "גלי סטאר" כשר לגמרי:
זה מ jelly 2e
עשיתי ככה וכלום
עדיין במערכת האוטומטית של 019 בחיוג ל 235* זה אומר שהשירות של הVOLTE לא מופעל במכשיר
ועדיין אם אני שם על LTE ONLTY א"א לבצע -
@נוחעם-FM כתב בבקשת מידע | האם שייך לעשות מכשיר "גלי סטאר" כשר לגמרי:
זה מ jelly 2e
עשיתי ככה וכלום
עדיין במערכת האוטומטית של 019 בחיוג ל 235* זה אומר שהשירות של הVOLTE לא מופעל במכשיר
ועדיין אם אני שם על LTE ONLTY א"א לבצע -
@y0508352872 מוזר
בדקת שמופעל בהגדרות
רשתות סלולריות>שיחות 4g@נוחעם-FM מופעל
-
@נוחעם-FM מופעל
-
@y0508352872 כתוב לך תוך כדי שיחה 4g בשורה למעלה ?
פוסט זה נמחק! -
@y0508352872 אתה בטוח שכתוב 4g תוך כדי שיחה? תעלה צילום מסך
@נוחעם-FM כתב בבקשת מידע | האם שייך לעשות מכשיר "גלי סטאר" כשר לגמרי:
@y0508352872 אתה בטוח שכתוב 4g תוך כדי שיחה? תעלה צילום מסך
לא, בתחילת השיחה זה מתחלף מ LTE ל 3G
-
@y0508352872 תעשה את הקוד לפתיחת תפריט מהנדסים
*#*#34635280#*#*#*ושמה תגלול לims
תבחר סים 1 או 2 (מה שאתה משתמש)
תגלול לשורה volte setting
ותבדוק האם זה על default או על cmw500 -
-
@y0508352872 כנס ל
Common
ואז operator cod
על מה זה עומד?@נוחעם-FM
גם על cmw500


-
-
@y0508352872
אתה בגולן נכון?
אז שים על האחרון וset
ובשורה מתחת תכתוב 307 וset
לא עזר?
תשנה ל 42502 ו set
אני צריך לזוז עוד מעט... -
-
@y0508352872 טעות שלי
תנסה בשורה למטה 170
או 42519
עוד דבר חשוב
תבדוק שיש לך apn ims
בהגדרות רשתות סלולריות
שמות של נקודות גישה/apn
צריך להיות apn מסוג ims
לילה טוב...@נוחעם-FM
ולמעלה מה? -
@נוחעם-FM
ולמעלה מה? -
@y0508352872 טעות שלי
תנסה בשורה למטה 170
או 42519
עוד דבר חשוב
תבדוק שיש לך apn ims
בהגדרות רשתות סלולריות
שמות של נקודות גישה/apn
צריך להיות apn מסוג ims
לילה טוב...@נוחעם-FM כתב בבקשת מידע | האם שייך לעשות מכשיר "גלי סטאר" כשר לגמרי:
תבדוק שיש לך apn ims
בהגדרות רשתות סלולריות
שמות של נקודות גישה/apnאין שום APN זה ריק
-
@y0508352872 האחרון בטור ו set כמובן
@נוחעם-FM עשיתי ככה

ועכשיו פתאום מופיע לי HD ליד הקליטה -
@נוחעם-FM עשיתי ככה

ועכשיו פתאום מופיע לי HD ליד הקליטה -
@נוחעם-FM עשיתי ככה

ועכשיו פתאום מופיע לי HD ליד הקליטה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות