בקשה | תוכנה לשליטה בחדר מחשבים
-
@דוד-משה-1 אין כזו
-
@דוד-משה-1 אין כזו
-
@דוד-משה-1 היא לא מאפשרת להשתלט על המחשבים המחוברים מרחוק
-
@דוד-משה-1 היא לא מאפשרת להשתלט על המחשבים המחוברים מרחוק
-
@דוד-משה-1 אני אשמח לקבל הסבר
-
@דוד-משה-1 אני אשמח לקבל הסבר
@לא-מבין-במחשבים-0 אני חושב שבתוכנה הזו צריך להתחבר דרך המחשב הנשלט
-
אתה צריך קודם להתחבר פעם אחת דרך המחשב הנשלט ואז אתה יכול להגדיר שלא יצתרכו פעם הבאה לאשר ...https://mitmachim.top/topic/60670/בירור-איך-מגדירים-בשליטה-מרחוק-של-גוגול-שלא-יצטרכו-קוד-לאישור/2?_=1759130955959
היה פעם איזה מדריך להסיר את החלון הקופץ כשאתה מתחבר אני לא זוכר איפו הוא
-
-
@דוד-משה-1 לא כל כך הסתדרתי איתה אשמח אם למישהו יש תוכנה אחרת
-
למישהו יש תוכנה טובה וקלה לשימוש (לעמרצים כמוני) לשליטה בחדר מחשבים.
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבקשה | תוכנה לשליטה בחדר מחשבים:
למישהו יש תוכנה טובה וקלה לשימוש (לעמרצים כמוני) לשליטה בחדר מחשבים.
סמארט קלאס של חברת ראדיקס.
קלילה ופשוטה על רשת מקומית, עם שלל אופציות ופוליסי בממשק פשוט.[בתשלום מלא].
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות