בעיה | תדרים אמריקאים בDOOV R77 PRO
-
המכשיר DOOV R77 PRO לא תומך בתדרים אמריקאים (כמו בן דודו הF21 PRO), האם יש למישהו דרך להפעיל אצלו את התדרים המריקאים (כמו שיש דרך להפעיל בF21 כמובא במדריך הזה)?
תודה! -
המכשיר DOOV R77 PRO לא תומך בתדרים אמריקאים (כמו בן דודו הF21 PRO), האם יש למישהו דרך להפעיל אצלו את התדרים המריקאים (כמו שיש דרך להפעיל בF21 כמובא במדריך הזה)?
תודה! -
@מאן-דבעי-חיי כאן יש לך את זה עם תדרים אמריקאים
@הסקרן 1 - זה לא אותו דגם.
2 - זה לא עובד באמריקה (כתוב בפירוש ISRAEL, EU, משא"כ בשני (שלידו) כתוב worldwide)
-
@הסקרן 1 - זה לא אותו דגם.
2 - זה לא עובד באמריקה (כתוב בפירוש ISRAEL, EU, משא"כ בשני (שלידו) כתוב worldwide)
@מאן-דבעי-חיי צודק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות