בירור | האם נתב G5 עובד עם נטפרי?
-
מישהו יודע האם נתב נייד ZTE 5G U50 - לבן עובד עם טוב נטפרי? זה הראוטר היחיד שמצאתי של G5 שעולה פחות מ1000 ש"ח.
https://ksp.co.il/web/item/360147?srsltid=AfmBOoqTaIvnjfxNejy81uDzlepiq9ckXGMAW0uExdx-Qo0sSi1jPLeQ -
מישהו יודע האם נתב נייד ZTE 5G U50 - לבן עובד עם טוב נטפרי? זה הראוטר היחיד שמצאתי של G5 שעולה פחות מ1000 ש"ח.
https://ksp.co.il/web/item/360147?srsltid=AfmBOoqTaIvnjfxNejy81uDzlepiq9ckXGMAW0uExdx-Qo0sSi1jPLeQ@גמזו כתב בבירור | האם נתב G5 עובד עם נטפרי?:
מישהו יודע האם נתב נייד ZTE 5G U50 - לבן עובד עם טוב נטפרי? זה הראוטר היחיד שמצאתי של G5 שעולה פחות מ1000 ש"ח.
https://ksp.co.il/web/item/360147?srsltid=AfmBOoqTaIvnjfxNejy81uDzlepiq9ckXGMAW0uExdx-Qo0sSi1jPLeQיש זולים יותר בידיעה (אני מכיר מישהו שמוכר ב600-700)
זה נתמך מצד נטפרי תלוי איזה חבילה יש לך אצל הספק אם החבילה שלך כוללת 5G אין סיבה זה לא יעבוד -
@גמזו כתב בבירור | האם נתב G5 עובד עם נטפרי?:
מישהו יודע האם נתב נייד ZTE 5G U50 - לבן עובד עם טוב נטפרי? זה הראוטר היחיד שמצאתי של G5 שעולה פחות מ1000 ש"ח.
https://ksp.co.il/web/item/360147?srsltid=AfmBOoqTaIvnjfxNejy81uDzlepiq9ckXGMAW0uExdx-Qo0sSi1jPLeQיש זולים יותר בידיעה (אני מכיר מישהו שמוכר ב600-700)
זה נתמך מצד נטפרי תלוי איזה חבילה יש לך אצל הספק אם החבילה שלך כוללת 5G אין סיבה זה לא יעבוד -
-
@מיכאל-פחימה תומך בקבלת SMS? אין אפשרות להתחבר לממשק דרך ווב או רק אפליקצית מובייל?
-
עולה באזור ה300 דור 5 עובד בתדרים בארץ
לא מנסיון -
עולה באזור ה300 דור 5 עובד בתדרים בארץ
לא מנסיון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות