להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)
-
@iosi-poli על איזה כפתור אני צריך ללחוץ כדי להפעיל את החסימה הזו ?
-
@iosi-poli וזה יבקש אוטומטית סיסמא ברגע שאאפס גם אם אין לי חשבון גוגל ?
-
@iosi-poli חסימת frp זה לא דרך האפליקציה שלך אלא דרך ההגדרות ?
-
@iosi-poli חסימת frp זה לא דרך האפליקציה שלך אלא דרך ההגדרות ?
-
@מומחה123 הגדרתי חסימת ניהול פרטי אפליקציות - עדיין יש פריצה בנטגארד?
@אביגדור-ברמן כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (A Bloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.4.5):
הגדרתי חסימת ניהול פרטי אפליקציות - עדיין יש פריצה בנטגארד?
עדיין זה לא הרמטי
-
עכשיו אם אני יאפס ידרש ממני להכניס חשבון גוגל שאני לא יודע מהו ? ואז בעצם תהא לי חסימה טובה ? -
@iosi-poli תודה על עזרה, אשריך ממש על כל עבודת הקודש הזו
-
@iosi-poli רק שאלה קטנה הבנתי שאפשר לעקוף את חסימת ה frp זה נכון ?
-
@iosi-poli רק שאלה קטנה הבנתי שאפשר לעקוף את חסימת ה frp זה נכון ?
-
@izhak תלוי באיזה מכשיר.
ברוב החדשים לא.כמובן תלוי מי הגדיר את החשבון כי יש אפשרות לשלם לסמסונג וכדו' כדי להסיר
אם לא מגדירים כחשבון נאבד ועוד ועוד דרישות.
-
@iosi-poli אתה עובד על סינון של webview ?
-
C cfopuser התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
