בעיה | בעיה בהתקנת מערכת הפעלה BlissOS
-
צרבתי על אונקי ISO והתקנתי את זה על הדיסק הקשיח,
בשעת ההתקנה לא שינתי את ההגדרות בביוס אלא העלתי את האונקי ע"י לחיצה על ese, ועכשיו כשאני נכנס לביוס או לוחץ על ese בשעת ההדלקה הוא מראה את הדיסק הקשיח אך הוא מראה אותו כubuntu, למרות שכשהתקנתי את BlissOS מחקתי את ubuntu -
@3592 מחקת את כל המחיצות?
-
צרבתי על אונקי ISO והתקנתי את זה על הדיסק הקשיח,
בשעת ההתקנה לא שינתי את ההגדרות בביוס אלא העלתי את האונקי ע"י לחיצה על ese, ועכשיו כשאני נכנס לביוס או לוחץ על ese בשעת ההדלקה הוא מראה את הדיסק הקשיח אך הוא מראה אותו כubuntu, למרות שכשהתקנתי את BlissOS מחקתי את ubuntu -
@3592 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת מערכת הפעלה BlissOS:
ועכשיו כשאני נכנס לביוס או לוחץ על ese בשעת ההדלקה הוא מראה את הדיסק הקשיח אך הוא מראה אותו כubuntu, למרות שכשהתקנתי את BlissOS מחקתי את ubuntu
והוא לא נדלק?
-
@3592 אם רלוונטי בשבילך להתקין מחדש אז תאתחל את הכונן ותתקין מחדש
כנראה לא כל המחיצות פורמטו -
התקנתי מחדש לינוקס ועלה מצוין, אח"כ ניסתי להתקין עוד פעם את BlissOS זה מראה שההתקנה הסתיימה בהצלחה והוא שואל האם להיכנס מייד או להפעיל מחדש אני מנסה להפעיל מחדש והוא לא מזהה את מערכת ההפעלה אלא עולה לביוס, וגם שם הוא לא מראה את מערכת ההפעלה
-
ניסתי גם מערכות אחרות של אנדרויד למחשב ובכולם ההתקנה מסתיימת בהצלחה אך בפועל לא רואים שום מערכת הפעלה (זה מראה בביוס כאילו אין דיסק קשיח)
-
יש תוכנה בשם EasyUEFI, שאפשר באמצעותה להגדיר ולשנות את הביוס. איתה תוכל אולי לנסות לבחור את מה שבאמצעותו כן הצלחת להפעיל את המערכת,
מקווה שתמצא אותה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות