בדיקת וירוס מC2
-
סורי כבר פתחתי כזה נושא אבל לא בדיוק עקבתי אחרו וגם כתבתי שם 2 דברים תכלס איך בודקים C2 מוירוס
@בערל-ושלייקס אמר בבדיקת וירוס מC2:
סורי כבר פתחתי כזה נושא אבל לא בדיוק עקבתי אחרו וגם כתבתי שם 2 דברים תכלס איך בודקים C2 מוירוס
א"א
-
אין אפשרות לפתוח בפתיחה אחרת ואם יש לי שם וירוס (אולי)
-
אם זה מציק לך אז תצרוב גירסא מחדש
-
לא כול כך מציק אבל נירא לי שיש לזה וירוס איך מתקינים זה מסובך
לא וואו דחוף אבל אם בקלות אז... -
לא כול כך מציק אבל נירא לי שיש לזה וירוס איך מתקינים זה מסובך
לא וואו דחוף אבל אם בקלות אז...@בערל-ושלייקס אם הבנת איך צורבים אז זה 10 דקות לגבות את הפלאפון אם זה חשוב
והצריבה לוקחת 4 דקות -
ואין דרך אחרת
-
ואין דרך אחרת
@בערל-ושלייקס לא שמעתי עד היום על אנטי וירוס לפלאפון
מה שכן אפשר לעשות זה לחבר את הפלאפון למחשב ולנתב את האנטי וירוס לשם(לא יודע אם זה אפקטיבי) -
איך מנטבים
-
איך מנטבים
-
@yosefdahan אמר בבדיקת וירוס מC2:
@בערל-ושלייקס אמר בבדיקת וירוס מC2:
איך מנטבים
אני לא על מחשב כרגע אבל כשיהיה אני ישתדל לצלם לך
אם זה על הכרטיס אז תחבר את הכרטיס דרך קורא כרטיסים ותסרוק אותו
-
לא אני רוצה את הפלאפון (באמת בכרטיס היה וירוס)
-
תוכל לשתף תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות