בקשת מידע | מישהו יודע פרטים על הגירסה הזאת של נוקיה 235 ?
-

זה מהאתר של @מישהו12 -
@טשיקאוור-ניוז תתייג אותו ותשאל אותו
-
@טשיקאוור-ניוז תתייג אותו ותשאל אותו
@רואה-ואינו-נראה
נראה לי שזה נקרא תיוג. או שאתה טועה... -
סליחה לא שמתי לב תחכה שהוא יענה הוא יחסית זמין
-
@מישהו12
האם זוהי גירסה שתעבוד לי טוב? עברית? באגים?
התקנת וזוהי גירסה נורמלית? -
@מישהו12
ניתן להכשיר אותה ע''י עריכת קובץ התפריט? כמו שיש כאן מדריך ל225? -
@מישהו12
ניתן להכשיר אותה ע''י עריכת קובץ התפריט? כמו שיש כאן מדריך ל225?@טשיקאוור-ניוז אפשר. אבל אתה תצטרך להבין מה כל שורה אומרת בבינארית
או שתחכה שישחררו לפה גרסה כשרה
יש כמה שעובדים על זה ואשריהם -
@טשיקאוור-ניוז אפשר. אבל אתה תצטרך להבין מה כל שורה אומרת בבינארית
או שתחכה שישחררו לפה גרסה כשרה
יש כמה שעובדים על זה ואשריהם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות