בעיה | doov r17 pro | רמקול בשיחה עובד דרך הרמקול העליון
-
-
שלום וברכה,
לאחרונה קניתי doov r17 pro ויש לי בעיה מוזרה בזמן שיחה שגם כאשר אני עובר לרמקול השמע נשאר דרך הרמקול של השיחות רק שהוא נהיה יותר חזק. זה מאד מציק כי בקושי אפשר לשמוע כך...
האם מישהו יודע על פתרון לבעיה הזו? הטלפון עם מג'יסק מותקן.
תודה מראש! -
@tcbr10 מה אתה רוצה שנעשה עם מג'יסק? הוא ייצר לך עוד רמקול פיזי מאחורה? זה מה יש, בהרבה מכשירים זה ככה. גם את הצלצול של הטלפון אתה שומע משם.
@EBA כתב בבעיה | doov r17 pro | רמקול בשיחה עובד דרך הרמקול העליון:
@tcbr10 מה אתה רוצה שנעשה עם מג'יסק? הוא ייצר לך עוד רמקול פיזי מאחורה? זה מה יש, בהרבה מכשירים זה ככה. גם את הצלצול של הטלפון אתה שומע משם.
לא הסברתי נכון, יש רמקול חיצוני ודרכו שומעים חזק מאד. כשמתקשרים אלי או שאני שומע מדיה זה משמיע דרך שם, גם שעון מעורר, אבל בשיחה שומעים דרך הפומית גם כאשר מצב הרמקול מופעל. לכן אני צריך דרך כדי לשנות את הפלט של השמע.
-
@EBA כתב בבעיה | doov r17 pro | רמקול בשיחה עובד דרך הרמקול העליון:
@tcbr10 מה אתה רוצה שנעשה עם מג'יסק? הוא ייצר לך עוד רמקול פיזי מאחורה? זה מה יש, בהרבה מכשירים זה ככה. גם את הצלצול של הטלפון אתה שומע משם.
לא הסברתי נכון, יש רמקול חיצוני ודרכו שומעים חזק מאד. כשמתקשרים אלי או שאני שומע מדיה זה משמיע דרך שם, גם שעון מעורר, אבל בשיחה שומעים דרך הפומית גם כאשר מצב הרמקול מופעל. לכן אני צריך דרך כדי לשנות את הפלט של השמע.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות