להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)
-
@5elisha בחרתי באפשרויות רגילות, לא משהו מיוחד. ניסיתי את הטריק של כפתור ההפעלה וכפתור הווליום, זה פשוט לא מזיז למכשיר
@אוריאל-ב.
אתה לוחץ עליהם כשהמכשיר כבוי, או כשהוא מנסה להידלק? -
@אוריאל-ב.
כשהמסך דלוק- לעולם הוא לא יתן לאפס. חייב כשהוא מכובה. תנסה לתפוס אותו כשהוא כבוי לפני שהוא נדלק לבד... -
@אוריאל-ב.
תסתכל אם ליד הכפתורים בצד יש חור קטן, שמיועד להכנסת סיכה. אם יש- תכניס סיכה ותלחץ איתה- מה שאמור לבצע איפוס. -
@אוריאל-ב.
כן, אבל לוקח לו שתי שניות לפני שהוא נדלק, נכון? תנצל אותם ללחיצות הנ"ל. -
@אוריאל-ב. קודם כל תכבה את המכשיר באופן סופי
לחיצה ארוכה שתי דקות על לחצן הפעלה
אחר תנסה כנ"ל -
זה פשוט לא עובד
-
נראה לי שאני אנסה לקחת את הספרייה של הVPN של נטגארד (או מה ש@אפרים-ד משתמש) ולשלב אותה באייבלוק.
נראה איך ילך...@iosi-poli אני חייב שתעזור לי. לא מבין מה עוזר נטגוארד? ברגע שמנטרלים בהגדרות מערכת את ההרשאה לפעילות גם שחוסך הנתונים כבוי או הגדרה דומה, נטגוארד לא שווה כלום והחסימות שלו בכלל לא מתבצעות.
אני צריך פתרון. חסמתי כתובת בנטגוארד, אבל החסימה בוטלה על ידי שינוי פשוט בהגדרות. -
מישהו יכול לתת רשימת הוסטים של מודעות במוביט
כך שאוכל לחסום דרך נטגארד את המודעות המעצבות והכי חשוב הלא צנועות שיש במוביט
תודה רבה
עריכה
גירסה פרוצה לא תעזור
כיוון שבכל מקרה צריך לעדכן מוביט כל שבועיים אחרת לא עובדת - בעיה של מוביט
לכן חייב גרסה רשמית
אין לי בעיה עם פרסומת כשהם צנועות
אבל פתאום קופצות פרסומת לא צנועה
עד כאן! -
@iosi-poli אני חייב שתעזור לי. לא מבין מה עוזר נטגוארד? ברגע שמנטרלים בהגדרות מערכת את ההרשאה לפעילות גם שחוסך הנתונים כבוי או הגדרה דומה, נטגוארד לא שווה כלום והחסימות שלו בכלל לא מתבצעות.
אני צריך פתרון. חסמתי כתובת בנטגוארד, אבל החסימה בוטלה על ידי שינוי פשוט בהגדרות.@ביוס כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (A Bloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.4.5):
@iosi-poli אני חייב שתעזור לי. לא מבין מה עוזר נטגוארד? ברגע שמנטרלים בהגדרות מערכת את ההרשאה לפעילות גם שחוסך הנתונים כבוי או הגדרה דומה, נטגוארד לא שווה כלום והחסימות שלו בכלל לא מתבצעות.
אני צריך פתרון. חסמתי כתובת בנטגוארד, אבל החסימה בוטלה על ידי שינוי פשוט בהגדרות.הנט גוארד עדייין לא הרמטי בכלל @iosi-poli מודע לזה
-
יצרתי אפליקציה פשוטה לחסימת דפדפן פנימי (webview) באפליקציות.
שימו לב!
זה רק לניסוי, אם זה יעבוד, אני ישתמש באותה טכניקה כדי לחסום דפדפן פנימי עם אייבלוק.
האפליקציה עובדת על שירות נגישות.
אתה בוחר באיזה אפליקציות לחסום דפדפן פנימי וזה נחסם באפליקציות שבחרת בלבד.
-app-release.apkבזיפ: app-release.zip
אשמח לפידבק!
אני מתייג את מי שהיה מעוניין בזה:
@מיישה -
@מישהו12 אשמח מאוד אם תגיב כאן האם בסוף בדקת את הfrp של אבלוק או סקיורגארד ומה היו התוצאות והאם ניסית frp לפי user id
וכמובן באיזה גירסה בדיוק הייתה הבדיקה
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
