באג | נוקיה 235 בלאק ג'ק
-
שלום, יש לי נוקיה 235 ולפני בערך חודשיים שיחקתי בבלאק ג'ק, והפסדתי משחק אחד ואז גיליתי שאיכשהו יש לי -,500 כסף. חיכיתי הרבה זמן ולא התאפס הוא התעדכן ניסיתי גם לאפס את הטלפון וזה לא השפיע על זה. מישהו פה יודע מה לעשות?
-
שלום, יש לי נוקיה 235 ולפני בערך חודשיים שיחקתי בבלאק ג'ק, והפסדתי משחק אחד ואז גיליתי שאיכשהו יש לי -,500 כסף. חיכיתי הרבה זמן ולא התאפס הוא התעדכן ניסיתי גם לאפס את הטלפון וזה לא השפיע על זה. מישהו פה יודע מה לעשות?
@netanel98790 מה הבאג פה בדיוק? זה אמור להתמלא כל 24 שעות (מה שבפועל קורה הרבה יותר מהר...)
-
@חכם_בלילה כן אבל זה לא מתמלא זה פשוט איכשהו הפסדתי כסף ואז זה הגיע למינוס וזה לא התמלא
-
@חכם_בלילה כן אבל זה לא מתמלא זה פשוט איכשהו הפסדתי כסף ואז זה הגיע למינוס וזה לא התמלא
@netanel98790 תכבה ותדליק את הטלפון
-
@netanel98790 תכבה ותדליק את הטלפון
@חכם_בלילה זה ככה כבר חודשים כיביתי והדלקתי המון פעמים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות