שאלה | 'שפיכת' אימג' שלם למחשב חדש כולל דרייברים
-
שלום חברים,
ראיתי בפורום כמה מדריכים על העניין, אבל לא הבנתי שיטה פשוטה שתענה על הצורך שלי.
אודה להכוונה - בעבר לקחתי מחשב קיים עם התקנות בסיס, ועשיתי לו שיבוט עם אקרוניס, ובמחשב החדש פירקתי את הכונן החדש, ועשיתי שיבוט. הבעיה היתה: דרש פירוק. לעפמים המחשב לא עלה, כנראה בגלל הדרייברים הנדרשים כדי שהמחשב יקרא את הכונן. הודעה לא להוציא את הכונן בכל עלייה של המחשב.
אז אני מחפש כעת פתרון מושלם:
יש לי מחשב קיים עם תוכנות (בכדי להתקין חלק מהם חיברתי לרשת והתקנתי מינימום דרייברים). אני רוצה ליצור ממנו אימג', ולשפוך את האימג' למחשב חדש - עם איזה תוכנה או תוכנות לעשות את זה, ולא יהיו לי את הבעיות לעיל כלל?
תודה רבה! -
שלום חברים,
ראיתי בפורום כמה מדריכים על העניין, אבל לא הבנתי שיטה פשוטה שתענה על הצורך שלי.
אודה להכוונה - בעבר לקחתי מחשב קיים עם התקנות בסיס, ועשיתי לו שיבוט עם אקרוניס, ובמחשב החדש פירקתי את הכונן החדש, ועשיתי שיבוט. הבעיה היתה: דרש פירוק. לעפמים המחשב לא עלה, כנראה בגלל הדרייברים הנדרשים כדי שהמחשב יקרא את הכונן. הודעה לא להוציא את הכונן בכל עלייה של המחשב.
אז אני מחפש כעת פתרון מושלם:
יש לי מחשב קיים עם תוכנות (בכדי להתקין חלק מהם חיברתי לרשת והתקנתי מינימום דרייברים). אני רוצה ליצור ממנו אימג', ולשפוך את האימג' למחשב חדש - עם איזה תוכנה או תוכנות לעשות את זה, ולא יהיו לי את הבעיות לעיל כלל?
תודה רבה! -
@הבוס-הגדול
תקרא את המדריך של קינגיוס התותחבשום פנים ואופן לא לחבר לאינטרנט לפני שאתה יוצר אימג'


תוריד לך התקנות של התוכנות - אופליין
שום דרייבר ושום כלום@משה-מזרחי כתב בשאלה | 'שפיכת' אימג' שלם למחשב חדש כולל דרייברים:
תקרא את המדריך של קינגיוס התותח
קישור
-
@משה-מזרחי כתב בשאלה | 'שפיכת' אימג' שלם למחשב חדש כולל דרייברים:
תקרא את המדריך של קינגיוס התותח
קישור
-
@ KINGYOS כתב להתקין ווינודס 10 - זה בדווקא, או שזה עובד גם בווינודס 11?
תודה! -
@ KINGYOS כתב להתקין ווינודס 10 - זה בדווקא, או שזה עובד גם בווינודס 11?
תודה! -
שלום חברים,
ראיתי בפורום כמה מדריכים על העניין, אבל לא הבנתי שיטה פשוטה שתענה על הצורך שלי.
אודה להכוונה - בעבר לקחתי מחשב קיים עם התקנות בסיס, ועשיתי לו שיבוט עם אקרוניס, ובמחשב החדש פירקתי את הכונן החדש, ועשיתי שיבוט. הבעיה היתה: דרש פירוק. לעפמים המחשב לא עלה, כנראה בגלל הדרייברים הנדרשים כדי שהמחשב יקרא את הכונן. הודעה לא להוציא את הכונן בכל עלייה של המחשב.
אז אני מחפש כעת פתרון מושלם:
יש לי מחשב קיים עם תוכנות (בכדי להתקין חלק מהם חיברתי לרשת והתקנתי מינימום דרייברים). אני רוצה ליצור ממנו אימג', ולשפוך את האימג' למחשב חדש - עם איזה תוכנה או תוכנות לעשות את זה, ולא יהיו לי את הבעיות לעיל כלל?
תודה רבה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות