בירור | זיהוי פונט
-
-
@ארי כתב בבירור | זיהוי פונט:
@איש-שלו

אבל הספרות לא ככהכאי זה לא באמת הפונט הזה אלא כתב ישן, כאמור, כמדומני בכלל ממכונת כתיבה או אמות דפוס.
אלא שהגופן שהפניתי אותך אליו - כנראה מעוצב לפי הצורה של האותיות בכתב הישן.צריך למצוא גופן שעוצב לפי צורת הספרות הללו. [אני לא בקיא בגופני ספרות כלל וכלל].
-
@ארי כתב בבירור | זיהוי פונט:
@איש-שלו

אבל הספרות לא ככהכאי זה לא באמת הפונט הזה אלא כתב ישן, כאמור, כמדומני בכלל ממכונת כתיבה או אמות דפוס.
אלא שהגופן שהפניתי אותך אליו - כנראה מעוצב לפי הצורה של האותיות בכתב הישן.צריך למצוא גופן שעוצב לפי צורת הספרות הללו. [אני לא בקיא בגופני ספרות כלל וכלל].
-
@איש-שלו נכון הספרות זה Courier New אבל גם האותיות תראה

תראה את האות ש זה לא תואם
אולי יש לי בעיה אני מנסה בוורד לכתוב בהדסים ואני רואה שהוא לא נותן לי אלא משאיר את זה על הפונט הקודם
בפונטם אחרים זה לא קורה@ארי כתב בבירור | זיהוי פונט:
@איש-שלו נכון הספרות זה Courier New אבל גם האותיות תראה

תראה את האות ש זה לא תואם
אולי יש לי בעיה אני מנסה בוורד לכתוב בהדסים ואני רואה שהוא לא נותן לי אלא משאיר את זה על הפונט הקודם
בפונטם אחרים זה לא קורהאולי אין לך אותו מותקן במחשב. רק בתצוגה בקובץ ששלחו לך?
למיטב ידיעתי הוא חינמי . תחפש אותו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

