בקשת מידע | מערכת טלפונית שתומכת בreal time API
-
האם מערכת טלפונית תומכת בAPI בזמן אמת? (לצורך בנית מערכת שיחה קולית עם AI) ואם לא, איזה מערכת IVR קיימת שתומכת בזה?
-
@חנוך-הכהן
מודול סיפ לשרת -
@חנוך-הכהן
את כל התקשורת עם ג'מיני אתה צריך לבצע בצד שרת.... -
@kasnik אפשר לעשות את זה באמצעות אוטומציה עם make?
ואם זה ממש מורכב, האם תוכל לבנות משהו כזה בתשלום?
ואם אתה לא יודע איך, מי כן?@חנוך-הכהן כתב בבקשת מידע | מערכת טלפונית שתומכת בreal time API:
@kasnik אפשר לעשות את זה באמצעות אוטומציה עם make?
ממש לא
אני יכול לבנות כזה דבר בתשלום (לא בתשלום סמלי) -
@חנוך-הכהן כתב בבקשת מידע | מערכת טלפונית שתומכת בreal time API:
@kasnik אפשר לעשות את זה באמצעות אוטומציה עם make?
ממש לא
אני יכול לבנות כזה דבר בתשלום (לא בתשלום סמלי)@צדיק-תמים רק אציין שמדובר לשימוש אישי, דבר איתי בפרטי
-
@kasnik אפשר לעשות את זה באמצעות אוטומציה עם make?
ואם זה ממש מורכב, האם תוכל לבנות משהו כזה בתשלום?
ואם אתה לא יודע איך, מי כן?@חנוך-הכהן כתב בבקשת מידע | מערכת טלפונית שתומכת בreal time API:
@kasnik אפשר לעשות את זה באמצעות אוטומציה עם make?
לא, זה לא שרת, מייק מיועד לאוטימציות....
לא לשוטף.@חנוך-הכהן כתב בבקשת מידע | מערכת טלפונית שתומכת בreal time API:
ואם אתה לא יודע איך, מי כן?
אני יכול לתווך לך מישהו
תפנה אלי באישי
kasnikms+mit@gmail.com
אבל רק אם זה רציני.
כמובן בתשלום... -
@חנוך-הכהן כתב בבקשת מידע | מערכת טלפונית שתומכת בreal time API:
@kasnik אפשר לעשות את זה באמצעות אוטומציה עם make?
לא, זה לא שרת, מייק מיועד לאוטימציות....
לא לשוטף.@חנוך-הכהן כתב בבקשת מידע | מערכת טלפונית שתומכת בreal time API:
ואם אתה לא יודע איך, מי כן?
אני יכול לתווך לך מישהו
תפנה אלי באישי
kasnikms+mit@gmail.com
אבל רק אם זה רציני.
כמובן בתשלום...@kasnik כתב בבקשת מידע | מערכת טלפונית שתומכת בreal time API:
לא, זה לא שרת, מייק מיועד לאוטימציות....
אז איך זה בעצם עובד? המערכת עושה הפניית IP?
@kasnik כתב בבקשת מידע | מערכת טלפונית שתומכת בreal time API:
אבל רק אם זה רציני
כמו שציינתי לפני זה לשימוש אישי, כך שהתקציב שלי לא ברמה של פרויקטים עסקיים
-
@kasnik כתב בבקשת מידע | מערכת טלפונית שתומכת בreal time API:
לא, זה לא שרת, מייק מיועד לאוטימציות....
אז איך זה בעצם עובד? המערכת עושה הפניית IP?
@kasnik כתב בבקשת מידע | מערכת טלפונית שתומכת בreal time API:
אבל רק אם זה רציני
כמו שציינתי לפני זה לשימוש אישי, כך שהתקציב שלי לא ברמה של פרויקטים עסקיים
-
@חנוך-הכהן זה עובד בצורה של 'שיחה' עם השרת.
לגבי הבניה אם אתה רוצה נמשיך באישי, לאחר סד''א...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות