בעיה | באג, לא מאפשר לתת לייקים להודעה
-
@kasnik גם לי זה ככה
כנראה שהוא הגביל את האפשרות הזאת..@שניאור-שמח כתב בבעיה | באג, לא מאפשר לתת לייקים להודעה:
@kasnik גם לי זה ככה
כנראה שהוא הגביל את האפשרות הזאת..מה יגרום לו לעשות את זה?
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | באג, לא מאפשר לתת לייקים להודעה:
@kasnik גם לי זה ככה
כנראה שהוא הגביל את האפשרות הזאת..מה יגרום לו לעשות את זה?
@פיקחון כתב בבעיה | באג, לא מאפשר לתת לייקים להודעה:
@שניאור-שמח כתב בבעיה | באג, לא מאפשר לתת לייקים להודעה:
@kasnik גם לי זה ככה
כנראה שהוא הגביל את האפשרות הזאת..מה יגרום לו לעשות את זה?
לא יודע, אולי לא רוצה לייקים פשוט..
-
עריכה: הבאג תוקן.
ניסיתי לשים לייק ל @מגדלים בפוסט הזה
אך משום מה הוא אומר לי 'אין לך הרשאה'

screen-20250828-013221.mp4
באג.zip -
עריכה: הבאג תוקן.
ניסיתי לשים לייק ל @מגדלים בפוסט הזה
אך משום מה הוא אומר לי 'אין לך הרשאה'

screen-20250828-013221.mp4
באג.zip -
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | באג, לא מאפשר לתת לייקים להודעה:
לא
@kasnik כתב בבעיה | באג, לא מאפשר לתת לייקים להודעה:
לא,
לא!
@kasnik כתב בבעיה | באג, לא מאפשר לתת לייקים להודעה:
ובפורום שלי
של חבר שלך *
-
@אלישי כתב בבעיה | באג, לא מאפשר לתת לייקים להודעה:
@kasnik האם זה סודר?
משום מה למנהלים זה כן סודר...

-
@אלישי לי
דווקא התחיל לעבוד מהפוסט הראשון שכתבת, אף שלפני כן לא עבד(עד כמה שזכור לי ניסיתי לפני זה), זאת אומרת ראיתי את הכפתור, אבל לא בדקתי אם נלחץ, אז אולי זה טעות שלי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

