בעיה | שליטה מרחוק - תוכנה שעובדת עם פלאג
-
יש מחשב עם תוכנה שעובדת רק עם פלאג מחובר,
אני מעוניין להתחבר למחשב הזה ממחשב אחר באותה רשת, שנאי מנסה בחיבור המובנה של ווינדוס, אני מקבל שגיאה בשימוש בתוכנה, כאילו הפלאג לא מחובר, למרות שהשימוש הוא נמחשב המרוחק שבו נמצא הפלאג,
מה ניתן לעשות?@מנדי א. מה שם התוכנה יתכן שהם חסמו שימוש בעת זיהוי של שולחן עבודה מרוחק
ב. איזה מחשב התוכנה מותקנת ואיזה מחשב הפלאג מחובר אליו -
@מנדי א. מה שם התוכנה יתכן שהם חסמו שימוש בעת זיהוי של שולחן עבודה מרוחק
ב. איזה מחשב התוכנה מותקנת ואיזה מחשב הפלאג מחובר אליו- תג
- הפלאג מחובר למחשב הנשלט שבו התכנה מותקנת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות