בעיה | USB דורש איפוס
-
שלום רב יש לי דיסק און קי חשוב מאוד מאוד וכשאני מכניס למחשב הוא דורס איפוס
אני לא יכול להיכנס למנהל של מחשב זה כי אתרוג חוסם לי את זה (לא יודע למה) אשמח מאוד לקבל עזרה בנושא נ.ב לפני שכולם פה צועקים למה לא עשיתי חיפוש אז כן עשיתי https://mitmachim.top/topic/15543/usb-שהמחשב-דורש-לאתחל-אותו?_=1756639335578 ראיתי פה מה כתבו אבל בגלל שהוא לא נותן לי להיכנס למנהל העליתי את הנושא שוב תודה רבה מראש! -
שלום רב יש לי דיסק און קי חשוב מאוד מאוד וכשאני מכניס למחשב הוא דורס איפוס
אני לא יכול להיכנס למנהל של מחשב זה כי אתרוג חוסם לי את זה (לא יודע למה) אשמח מאוד לקבל עזרה בנושא נ.ב לפני שכולם פה צועקים למה לא עשיתי חיפוש אז כן עשיתי https://mitmachim.top/topic/15543/usb-שהמחשב-דורש-לאתחל-אותו?_=1756639335578 ראיתי פה מה כתבו אבל בגלל שהוא לא נותן לי להיכנס למנהל העליתי את הנושא שוב תודה רבה מראש!@הישבשר-המלומד @מתכנת-חובב מוכן בד"כ לנסות בשליטה מרחוק בעלות סמלית.
-
שלום רב יש לי דיסק און קי חשוב מאוד מאוד וכשאני מכניס למחשב הוא דורס איפוס
אני לא יכול להיכנס למנהל של מחשב זה כי אתרוג חוסם לי את זה (לא יודע למה) אשמח מאוד לקבל עזרה בנושא נ.ב לפני שכולם פה צועקים למה לא עשיתי חיפוש אז כן עשיתי https://mitmachim.top/topic/15543/usb-שהמחשב-דורש-לאתחל-אותו?_=1756639335578 ראיתי פה מה כתבו אבל בגלל שהוא לא נותן לי להיכנס למנהל העליתי את הנושא שוב תודה רבה מראש!@הישבשר-המלומד כתב בבעיה | USB דורש איפוס:
שלום רב יש לי דיסק און קי חשוב מאוד מאוד וכשאני מכניס למחשב הוא דורס איפוס
אני לא יכול להיכנס למנהל של מחשב זה כי אתרוג חוסם לי את זה (לא יודע למה) אשמח מאוד לקבל עזרה בנושא נ.ב לפני שכולם פה צועקים למה לא עשיתי חיפוש אז כן עשיתי https://mitmachim.top/topic/15543/usb-שהמחשב-דורש-לאתחל-אותו?_=1756639335578 ראיתי פה מה כתבו אבל בגלל שהוא לא נותן לי להיכנס למנהל העליתי את הנושא שוב תודה רבה מראש!שלח לי מייל ל egozkokus1 בג'ימייל
-
שלום רב יש לי דיסק און קי חשוב מאוד מאוד וכשאני מכניס למחשב הוא דורס איפוס
אני לא יכול להיכנס למנהל של מחשב זה כי אתרוג חוסם לי את זה (לא יודע למה) אשמח מאוד לקבל עזרה בנושא נ.ב לפני שכולם פה צועקים למה לא עשיתי חיפוש אז כן עשיתי https://mitmachim.top/topic/15543/usb-שהמחשב-דורש-לאתחל-אותו?_=1756639335578 ראיתי פה מה כתבו אבל בגלל שהוא לא נותן לי להיכנס למנהל העליתי את הנושא שוב תודה רבה מראש! -
@הישבשר-המלומד @מתכנת-חובב מוכן בד"כ לנסות בשליטה מרחוק בעלות סמלית.
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בבעיה | USB דורש איפוס:
@הישבשר-המלומד @מתכנת-חובב מוכן בד"כ לנסות בשליטה מרחוק בעלות סמלית.
כמה זה עלות סימלית
-
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בבעיה | USB דורש איפוס:
@הישבשר-המלומד @מתכנת-חובב מוכן בד"כ לנסות בשליטה מרחוק בעלות סמלית.
כמה זה עלות סימלית
@הישבשר-המלומד כתב בבעיה | USB דורש איפוס:
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בבעיה | USB דורש איפוס:
@הישבשר-המלומד @מתכנת-חובב מוכן בד"כ לנסות בשליטה מרחוק בעלות סמלית.
כמה זה עלות סימלית
שלחת לי מייל ועניתי לך
-
עכשיו לא רק שזה דורש איתחול אלא זה גם לא מזהה את הכונן במחשב זה אלא כותב לי לא זוהה התקן USB מה לעשות אשמח לעזרה יש שם חומר לא כבד אבל חשוב מאוד
-
עכשיו לא רק שזה דורש איתחול אלא זה גם לא מזהה את הכונן במחשב זה אלא כותב לי לא זוהה התקן USB מה לעשות אשמח לעזרה יש שם חומר לא כבד אבל חשוב מאוד
@הישבשר-המלומד כתב בבעיה | USB דורש איפוס:
עכשיו לא רק שזה דורש איתחול אלא זה גם לא מזהה את הכונן במחשב זה אלא כותב לי לא זוהה התקן USB מה לעשות אשמח לעזרה יש שם חומר לא כבד אבל חשוב מאוד
אל תשחק איתו
משחקים עם הכרטיס יכולים רק להרוס אותו עוד יותר ושחזור עלול לעלות במצב כזה כמה אלפי שקלים אם בכלל אפשרי
אם אתה רוצה להמשיך לנסות תוציא את הכרטיס מהמחשב ותן לו להתקרר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות