בקשת מידע | החזרת פעילות יציאות הUSB לאחר ניטרולם
-
לפני תקופה הזמנתי חבר שינטרל לי את היציאות של המחשב, אממ... הוא נעלם מהאופק.
עכשיו שאני רוצה להחזיר את היציאות לפעולה אני תקוע.
הוא השתמש בתוכנה מסויימת דרכה הוא נטרל את היציאות ומחק אותה מיד לאחר הפעולה.אם יש למישהו מידע על תוכנה זו, או רעיון אחר להחזרת היציאות לפעולה, אשמח שיעדכן
-
לפני תקופה הזמנתי חבר שינטרל לי את היציאות של המחשב, אממ... הוא נעלם מהאופק.
עכשיו שאני רוצה להחזיר את היציאות לפעולה אני תקוע.
הוא השתמש בתוכנה מסויימת דרכה הוא נטרל את היציאות ומחק אותה מיד לאחר הפעולה.אם יש למישהו מידע על תוכנה זו, או רעיון אחר להחזרת היציאות לפעולה, אשמח שיעדכן
-
@אמר-מר
זה קשור לזה? אם לא תעשה חיפוש יש הרבה על הנושא הזהרק השאלה אם הוא עשה בצורה אחת ואתה תנסה בצורה שניה אם זה יצליח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות