המלצה | איזה מכשיר מומלץ 5X5, Q8 , או אייטופ P100 ?
-
אני רוצה להוסיף שהרמקול של Q8 לא מספיק עוצמתי (הוא מעולה אבל בווליום שלו - יש יותר טוב) וגם אם היא משתמשת ברמקול פחות שומעים אותה ברור מאשר במכשירים אחרים (נראה לי בגלל סינון רעשים מעולה)
גם אני לא מכיר את אייטופ בכלל וממליץ יותר עלQ8@בינוני כתב בהמלצה | איזה מכשיר מומלץ 5X5, Q8 , או אייטופ P100 ?:
אני רוצה להוסיף שהרמקול של Q8 לא מספיק עוצמתי (הוא מעולה אבל בווליום שלו - יש יותר טוב) וגם אם היא משתמשת ברמקול פחות שומעים אותה ברור מאשר במכשירים אחרים (נראה לי בגלל סינון רעשים מעולה)
גם אני לא מכיר את אייטופ בכלל וממליץ יותר עלQ8הרמקול שכתבתי זה מצד הצלצול כשמישהו מתקשר, היא לא משתמשת ברמקול לשיחה. רק באוזניה של המכשיר (לא בלוטוס')
-
@בינוני כתב בהמלצה | איזה מכשיר מומלץ 5X5, Q8 , או אייטופ P100 ?:
אני רוצה להוסיף שהרמקול של Q8 לא מספיק עוצמתי (הוא מעולה אבל בווליום שלו - יש יותר טוב) וגם אם היא משתמשת ברמקול פחות שומעים אותה ברור מאשר במכשירים אחרים (נראה לי בגלל סינון רעשים מעולה)
גם אני לא מכיר את אייטופ בכלל וממליץ יותר עלQ8הרמקול שכתבתי זה מצד הצלצול כשמישהו מתקשר, היא לא משתמשת ברמקול לשיחה. רק באוזניה של המכשיר (לא בלוטוס')
-
@בינוני כתב בהמלצה | איזה מכשיר מומלץ 5X5, Q8 , או אייטופ P100 ?:
@מעמד כן גם מצד הצלצול האיכות טובה וברורה אבל הווליום- יש יותר טוב!
מה למשל ?
-
אני רוצה להוסיף שהרמקול של Q8 לא מספיק עוצמתי (הוא מעולה אבל בווליום שלו - יש יותר טוב) וגם אם היא משתמשת ברמקול פחות שומעים אותה ברור מאשר במכשירים אחרים (נראה לי בגלל סינון רעשים מעולה)
גם אני לא מכיר את אייטופ בכלל וממליץ יותר עלQ8 -
@בינוני כתב בהמלצה | איזה מכשיר מומלץ 5X5, Q8 , או אייטופ P100 ?:
ברמקול פחות שומעים אותה ברור מאשר במכשירים אחרים (נראה לי בגלל סינון רעשים מעולה)
היה פעם לסבתה שלי ואחרי עדכון גירסה עובד פצצה
@דוד-משה-1 כתב בהמלצה | איזה מכשיר מומלץ 5X5, Q8 , או אייטופ P100 ?:
@בינוני כתב בהמלצה | איזה מכשיר מומלץ 5X5, Q8 , או אייטופ P100 ?:
ברמקול פחות שומעים אותה ברור מאשר במכשירים אחרים (נראה לי בגלל סינון רעשים מעולה)
היה פעם לסבתה שלי ואחרי עדכון גירסה עובד פצצה
היום קניתי את Q8 והמוכר עשה לי עדכון והווליום לא חזק במיוחד
Q7 יותר חזק בפער (בדקתי את שניהם בו זמנית) -
איזה מכשיר המומלץ מביניהם מבחינת סוללה חזקה, שמע אוזניה ורמקול חזק וקליטה טובה ?
בעיקר עבור אשה מבוגרת שנעזרת במכשירי שמיעה שהיא צריכה שמע של שיחות בצורה חזקה וברורה
ואם יש אפשרות לאותיות גדולות, עוד יותר טוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות