עזרה בעיות התקנה בנוקיה 3310
-
@ישראל-קרביצקי יש לך יותר פרטים. למי הוא הלך? או שאתה יודע מי צורב?
@yosefdahan אמר בעזרה בעיות התקנה בנוקיה 3310:
@ישראל-קרביצקי יש לך יותר פרטים. למי הוא הלך? או שאתה יודע מי צורב?
יש פה אחד בפורום בשם @eli124 הוא עשה לו את זה תנסה ליצור איתו קשר
-
אני יסביר לך בקיצור
יש 2 סוגי גרסאות של נוקיה 3310
שנמכרים כאן בארץ אחד תומך התקנת אפליקציות ואחד לא
תלחץ כוכבית סולמית 4 פעמים 0 ואז סולמית
ואז תשלח צילום או מספר גירסה ונראה אם אפשר לעזור לך -
@yosefdahan
כן כמו שחשבתי בגירסה הזאת לא ניתן להתקין
אפליקציות של גאווה /jar
אם כן תרצה להתקין תצטרך לשנמך גירסה אצל @Yair בהצלחה!@eli124 איך אפשר ליצור קשר איתו?
-
@eli124 איך אפשר ליצור קשר איתו?
@yosefdahan
יש לי את המספר שלו השאלה היא אם הוא מסכים לפרסם -
@yosefdahan
יש לי את המספר שלו השאלה היא אם הוא מסכים לפרסם@eli124 תוכל לקשר בינינו לפחות?
שנוכל לכל הפחות לדבר איתו כאן? -
@eli124 תוכל לקשר בינינו לפחות?
שנוכל לכל הפחות לדבר איתו כאן? -
@yosefdahan
כן כמו שחשבתי בגירסה הזאת לא ניתן להתקין
אפליקציות של גאווה /jar
אם כן תרצה להתקין תצטרך לשנמך גירסה אצל @Yair בהצלחה! -
@Yair את שלי תוכל לסדר?
-
@eli124 אפשר לשתף אינטרנט דרך הבלוטוס בגירסא הזאת?
-
@eli124 אפשר לשתף אינטרנט דרך הבלוטוס בגירסא הזאת?
@yosefdahan
הגירסה החדשה או הישנה? -
@eli124 בגירסא ש@Yair עשה לך?
-
@eli124 בגירסא ש@Yair עשה לך?
@yosefdahan
ת'אמת לא בדקתי את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
