בקשה עזרה חיבור מחשב
-
שלום רציתי לדעת איך אני מוצא את הסיסמה שלי להתחברות לוויפי דרך נטסטיק [עד היום חיברתי אותו ישירות למחשב]
@ברוך-מרזל
תכנס לממשק ניהול הסטיק
איזה סטיק יש לך? -
שלום ותודה אני לא מבין בזה פתחתי את הקבצים של הסטיק לא הבנתי כלום הסטיק שלי נקרא PROVIEW ושוב תודה רבה
@ברוך-מרזל
א. מה נזכרת רק עכשיו לענות
ב. תתייג אם תרצה שמשתמש יראה את התגובה שלך - ע' במדריך למשתמש -
שלום ותודה אני לא מבין בזה פתחתי את הקבצים של הסטיק לא הבנתי כלום הסטיק שלי נקרא PROVIEW ושוב תודה רבה
@ברוך-מרזל זה כתובת הIP של הסטיק שלך http://192.168.0.1/ כנס לשם ותנסה
-
שלום רציתי לדעת איך אני מוצא את הסיסמה שלי להתחברות לוויפי דרך נטסטיק [עד היום חיברתי אותו ישירות למחשב]
@ברוך-מרזל אמר בבקשה עזרה חיבור מחשב:
שלום רציתי לדעת איך אני מוצא את הסיסמה שלי להתחברות לוויפי דרך נטסטיק [עד היום חיברתי אותו ישירות למחשב]
בנטסיק של וואוי זה רשום על המכשיר כשפותחים את המכסה [איפה שמכניסים את הסים,ואת הבטריה בדגמים שיש] זה נקרא wifi key
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות