בירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?
-
מישהו מכיר את הנגן הזה?
נראה ממש טוב.
ההבדלים בינו לM36:
אנדרואיד 14
4 ראם
32 אחסון פנימי
קצת יותר גדול (לא משמעותי כ"כ)
ללא מצלמת סלפי
עולה 40 שקל יותר@מחובר יש פה דיון על נגן מאוד דומה https://mitmachim.top/topic/82147/שיתוף-נגן-חדש-עם-מצלמה-אלי-אקספרס-famue-bf85-pro-mp4/3
רק 4 אינצ'
בקישור שהבאת יש יותר מידי תמונות של נגנים שונים לא ברור איזה אחד מהם אתה קונה! -
@פבב-הראשון בודק כרגע, אעדכן
עריכה: לא הזמנתי בסוף את הנגן, ובאוזניות P40 שהזמנתי - לא השתמשתי בהנחה, אלא במטען נייד שקניתי למחשב -
אבל בקבלה לא מפורט הנחה של פייפאל אלא המחיר ששילמתי בסופו של דבר:

@יאיר-דניאל כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
אבל בקבלה לא מפורט הנחה של פייפאל אלא המחיר ששילמתי בסופו של דבר:
טוב אז אולי באמת קיבלת הנחה מפייפאל, אבל נשארנו בספק בלי הוכחות.
-
מישהו יכול להעלות תמונה מהמצלמה (לבדוק את האיכות)?
וגם, מה הרוחב שלו, ותכל'ס, זה עם OTG או לא? -
מישהו יכול להעלות תמונה מהמצלמה (לבדוק את האיכות)?
וגם, מה הרוחב שלו, ותכל'ס, זה עם OTG או לא? -
@מחובר כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
תכל'ס, זה עם OTG או לא?
@מחובר כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@מחובר כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
תכל'ס, זה עם OTG או לא?
עם
-
@מחובר כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@מחובר כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
תכל'ס, זה עם OTG או לא?
עם
@מגנוס-קרלסן אפשר קישור מעודכן לנגן M36 לגירסת הפרו, ועם OTG
רק לקישור ממוכר אמין -
@מגנוס-קרלסן אפשר קישור מעודכן לנגן M36 לגירסת הפרו, ועם OTG
רק לקישור ממוכר אמין -
@מגנוס-קרלסן היה פעם דיבור על זה בפורום.
בכל אופן אני מתכוין לסוג הטוב יותר -
@מגנוס-קרלסן היה פעם דיבור על זה בפורום.
בכל אופן אני מתכוין לסוג הטוב יותר@משה-משו-משהו כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@מגנוס-קרלסן היה פעם דיבור על זה בפורום.
בכל אופן אני מתכוין לסוג הטוב יותרזה מה שהזמנתי אתמול
https://www.aliexpress.com/item/1005007550818238.html? -
@משה-משו-משהו כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@מגנוס-קרלסן היה פעם דיבור על זה בפורום.
בכל אופן אני מתכוין לסוג הטוב יותרזה מה שהזמנתי אתמול
https://www.aliexpress.com/item/1005007550818238.html?@מגנוס-קרלסן הגעתי למסקנה שהדרך הטובה ביותר למי שמשתמש בחדרי מחשבים ואין לו SMS זה פשוט לבקש מחבר\משפחה שיזמין לו....
כי פשוט כבר נמאס לי -
@משה-משו-משהו כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@מגנוס-קרלסן היה פעם דיבור על זה בפורום.
בכל אופן אני מתכוין לסוג הטוב יותרזה מה שהזמנתי אתמול
https://www.aliexpress.com/item/1005007550818238.html?@מגנוס-קרלסן תוך כמה זמן הוא הגיע לך משם? אתה יודע על מקום עם מחיר יוןתר נורמלי? כמה עלה לך?
-
@מגנוס-קרלסן תוך כמה זמן הוא הגיע לך משם? אתה יודע על מקום עם מחיר יוןתר נורמלי? כמה עלה לך?
-
@מגנוס-קרלסן תוך כמה זמן הוא הגיע לך משם? אתה יודע על מקום עם מחיר יוןתר נורמלי? כמה עלה לך?
@ג-ו-ג-אד-מאסטר זה מגיע בסביבות השלש שבועות, והמחיר היום כבר לא 49 (זה היה באג שלהם) המחיר כיום 130 עד 170
-
@מגנוס-קרלסן תוך כמה זמן הוא הגיע לך משם? אתה יודע על מקום עם מחיר יוןתר נורמלי? כמה עלה לך?
@ג-ו-ג-אד-מאסטר נראה לי שבועיים
-
@ג-ו-ג-אד-מאסטר נראה לי שבועיים
@מגנוס-קרלסן הגיע תוך שבוע וחצי
-
מה המחיר הכי זול שאפשר למצוא כיום לM36?
-
מה המחיר הכי זול שאפשר למצוא כיום לM36?
@מה-זה-משנה-אה
עם קופונים כשיש מבצעים, באיזור ה 130 - 140 -
@מה-זה-משנה-אה
עם קופונים כשיש מבצעים, באיזור ה 130 - 140
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

