מדריך | השלמה למדריך volte המכשיר qin f21 pro -הפעלה אוטומטית
-
@urielk עדיין לא עובד. אבל בסוג פן כתוב לי default,mms,supl,hipri,fota,ims,cbs,xcap
@RearmostPant23 מה הגדרת ב ims ipv4 או ipv6 ? האם עשית גם הגדרה למצב נדידה ipv4 או ipv6?
-
@urielk עדיין לא עובד. אבל בסוג פן כתוב לי default,mms,supl,hipri,fota,ims,cbs,xcap
@RearmostPant23 לא טוב
זה צריך להיות רק IMS -
@RearmostPant23 מה הגדרת ב ims ipv4 או ipv6 ? האם עשית גם הגדרה למצב נדידה ipv4 או ipv6?
-
@RearmostPant23 אני לא רואה את הכל .
ותהיה עקבי שים גם Ipv4 וגם ipv6 בשניהם
סוג apn רק IMS -
@RearmostPant23 אני לא רואה את הכל .
ותהיה עקבי שים גם Ipv4 וגם ipv6 בשניהם
סוג apn רק IMS@urielk

ככה? -
@lilo159 תנסה להעביר למצב טיסה ולהחזיר
אם לא עובד עדיין, זה כנראה בגלל שאין לך ims apn או supl,default (זה שני APNים) -

ספויילר -

ספויילרככה צריך להיות?
-

ספויילר@RearmostPant23 פרמטרים לרשת תסמן LTE ותבטל את הסימון על "לא צוין"
-
@RearmostPant23 פרמטרים לרשת תסמן LTE ותבטל את הסימון על "לא צוין"
@urielk עדיין לא עובד
||
ספויילר|| -
@urielk עדיין לא עובד
||
ספויילר||@RearmostPant23 תנסה לשנות את שניהם ipv4 ואם לא עובד את שניהם ל ipv6
-
@urielk עדיין לא עובד
||
ספויילר||@RearmostPant23 אתה לוחץ על 3 נקודות ושמור כל פעם שאתה משנה את הערכים נכון ?
-
@RearmostPant23 אתה לוחץ על 3 נקודות ושמור כל פעם שאתה משנה את הערכים נכון ?
@urielk כן, ועדיין לא עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
