דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. שיתוף | המבצע חזר ובגדול!!! אנקר ליברטי 4 פרו

שיתוף | המבצע חזר ובגדול!!! אנקר ליברטי 4 פרו

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
8 פוסטים 4 כותבים 1.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח מנותק
    ח מנותק
    חיים יענקל 0
    כתב נערך לאחרונה על ידי חיים יענקל 0
    #1

    יש עכשיו מבצע על הדגם הפרו ב-288 ש"ח בלבד,
    עם הקופון הזה IFPZR1EB או הזה BTSIL4 הוא עולה 254 ש"ח בלבד.
    כאן
    עריכה: יש את זה ביותר זול עם הקופון הזה בנוסף: AEIL003
    קרדיט ל @פבב-הראשון

    פ תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • ח חיים יענקל 0

      יש עכשיו מבצע על הדגם הפרו ב-288 ש"ח בלבד,
      עם הקופון הזה IFPZR1EB או הזה BTSIL4 הוא עולה 254 ש"ח בלבד.
      כאן
      עריכה: יש את זה ביותר זול עם הקופון הזה בנוסף: AEIL003
      קרדיט ל @פבב-הראשון

      פ מנותק
      פ מנותק
      פבב הראשון
      כתב נערך לאחרונה על ידי פבב הראשון
      #2

      @חיים-יענקל-0 תודה על העדכון אבל אפשר יותר בזול כאן (+ כאן בעיקר הקאשבאק, לשים לב לא ללחוץ ישר על הקישור שם שלא תפספסו את הקאשבאק), אמור לצאת ס''ה פחות מ 235 שקל !!!

      א ח 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • פ פבב הראשון התייחס לנושא זה
      • פ פבב הראשון התייחס לנושא זה
      • פ פבב הראשון

        @חיים-יענקל-0 תודה על העדכון אבל אפשר יותר בזול כאן (+ כאן בעיקר הקאשבאק, לשים לב לא ללחוץ ישר על הקישור שם שלא תפספסו את הקאשבאק), אמור לצאת ס''ה פחות מ 235 שקל !!!

        א מנותק
        א מנותק
        א. ד. ג.
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @פבב-הראשון לא הצלחתי ב 235 אתה יכול לפרט איך אתה עשית???

        פ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א א. ד. ג.

          @פבב-הראשון לא הצלחתי ב 235 אתה יכול לפרט איך אתה עשית???

          פ מנותק
          פ מנותק
          פבב הראשון
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @א.-ד.-ג. לא בדקתי לגמרי רק מלמעלה לא דייקתי לגמרי במחיר אבל ראיתי קרוב לזה תוך דקה שתיים
          (מאמין שאפשר עוד קאשבאק +קופונים מהקישור שם ושל אתר הקאשבאק + מטבעות + חיפוש גוגל על קופונים בעיקר על אוזניות אנקר + קופונים של המוכר אם עוקבים אחריו הוא נותן מדי פעם)
          יש כמה קופונים קופון AEIL003 AEIL003
          (SXV9MW1LQX7A)

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • פ פבב הראשון

            @א.-ד.-ג. לא בדקתי לגמרי רק מלמעלה לא דייקתי לגמרי במחיר אבל ראיתי קרוב לזה תוך דקה שתיים
            (מאמין שאפשר עוד קאשבאק +קופונים מהקישור שם ושל אתר הקאשבאק + מטבעות + חיפוש גוגל על קופונים בעיקר על אוזניות אנקר + קופונים של המוכר אם עוקבים אחריו הוא נותן מדי פעם)
            יש כמה קופונים קופון AEIL003 AEIL003
            (SXV9MW1LQX7A)

            א מנותק
            א מנותק
            א. ד. ג.
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @חיים-יענקל-0 אני הצלחתי בלי מטבעות להוריד ל 244.

            פ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א א. ד. ג.

              @חיים-יענקל-0 אני הצלחתי בלי מטבעות להוריד ל 244.

              פ מנותק
              פ מנותק
              פבב הראשון
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @א.-ד.-ג. קאשבאק אמור להיות בערך עוד 5 שקל .

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • פ פבב הראשון

                @א.-ד.-ג. קאשבאק אמור להיות בערך עוד 5 שקל .

                מ מנותק
                מ מנותק
                מנחם רוזן
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @פבב-הראשון אוזניות מצויינות רק יש לשים לב שזה אכן תואם את המכשירים הכשרים של קיוליקס ואסקולס רק יש חיסרון שהשיחה נשמעת בצורה מוזרה עם שין מודגש וקצת מצונן...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • פ פבב הראשון

                  @חיים-יענקל-0 תודה על העדכון אבל אפשר יותר בזול כאן (+ כאן בעיקר הקאשבאק, לשים לב לא ללחוץ ישר על הקישור שם שלא תפספסו את הקאשבאק), אמור לצאת ס''ה פחות מ 235 שקל !!!

                  ח מנותק
                  ח מנותק
                  חיים יענקל 0
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @פבב-הראשון
                  רק עכשיו אני רואה את זה, חבל.
                  יכלתי לחסוך 80 שקל.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • פ פבב הראשון התייחס לנושא זה

                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                  הרשמה התחברות

                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • חוקי הפורום
                  • פופולרי
                  • לא נפתר
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • צור קשר