עזרה | בעיה בכניסה לאפליקציית ביט
-
היה מותקן לי על טאבלט (אנדרואיד) אפליקציית 'ביט' על מס' כשר.
בטעות הסרתי את האפליקציה, והתקנתי אותה מחדש. כעת כשאני מנסה להיכנס שוב, הוא מבקש ממני מס' פלאפון, ואח"כ קוד אימות, אני מבקש קוד אימות לטלפון (אין לי SMS במס' הכשר), וכשהוא מגיע, ואני מקיש את הקוד, עולה לי שגיאה "הפעולה אינה אפשרית- OTP אינו חוקי".
יש מה לעשות?? -
ע עימוד לכל עמוד סימן נושא זה כשאלה
-
היה מותקן לי על טאבלט (אנדרואיד) אפליקציית 'ביט' על מס' כשר.
בטעות הסרתי את האפליקציה, והתקנתי אותה מחדש. כעת כשאני מנסה להיכנס שוב, הוא מבקש ממני מס' פלאפון, ואח"כ קוד אימות, אני מבקש קוד אימות לטלפון (אין לי SMS במס' הכשר), וכשהוא מגיע, ואני מקיש את הקוד, עולה לי שגיאה "הפעולה אינה אפשרית- OTP אינו חוקי".
יש מה לעשות??@עימוד-לכל-עמוד בעיה של ביט כנראה... תנסה לדבר איתם, ועיין פה https://mitmachim.top/post/1003822 והלאה.
רק אל תגיד להם שזה על מספר כשר, כי אז הם יתרצו לך שזה בגלל זה וכו', תגיד להם ששמעת שזה בעיה כללית ואם יש צפי לתיקון. -
@עימוד-לכל-עמוד בעיה של ביט כנראה... תנסה לדבר איתם, ועיין פה https://mitmachim.top/post/1003822 והלאה.
רק אל תגיד להם שזה על מספר כשר, כי אז הם יתרצו לך שזה בגלל זה וכו', תגיד להם ששמעת שזה בעיה כללית ואם יש צפי לתיקון.רק אל תגיד להם שזה על מספר כשר, כי אז הם יתרצו לך שזה בגלל זה וכו', תגיד להם ששמעת שזה בעיה כללית ואם יש צפי לתיקון.
התקשרתי, וענתה לי נציגה שלא כ"כ הבינה עברית... ולא הצליחה להבין מה הבעיה.
אני מבין שזו בעיה כללית שלהם, מקווה שיטפלו בה בהקדם. -
רק אל תגיד להם שזה על מספר כשר, כי אז הם יתרצו לך שזה בגלל זה וכו', תגיד להם ששמעת שזה בעיה כללית ואם יש צפי לתיקון.
התקשרתי, וענתה לי נציגה שלא כ"כ הבינה עברית... ולא הצליחה להבין מה הבעיה.
אני מבין שזו בעיה כללית שלהם, מקווה שיטפלו בה בהקדם.@עימוד-לכל-עמוד כתב בעזרה | בעיה בכניסה לאפליקציית ביט:
אני מבין שזו בעיה כללית שלהם, מקווה שיטפלו בה בהקדם.
ולכן אני חושב שכדאי שיפנו אליהם הרבה...
-
@עימוד-לכל-עמוד כתב בעזרה | בעיה בכניסה לאפליקציית ביט:
אני מבין שזו בעיה כללית שלהם, מקווה שיטפלו בה בהקדם.
ולכן אני חושב שכדאי שיפנו אליהם הרבה...
@צבי-דורש-ציון תשגע אותם הם יענו לך בדוק ומנוסה
-
@עימוד-לכל-עמוד כתב בעזרה | בעיה בכניסה לאפליקציית ביט:
אני מבין שזו בעיה כללית שלהם, מקווה שיטפלו בה בהקדם.
ולכן אני חושב שכדאי שיפנו אליהם הרבה...
@צבי-דורש-ציון
עדכון: התקלה טופלה, ואפשר לקבל קוד קולי. -
ע עימוד לכל עמוד סימן נושא זה כנפתר
-
@צבי-דורש-ציון
עדכון: התקלה טופלה, ואפשר לקבל קוד קולי.@עימוד-לכל-עמוד יישר כח על העדכון!!
אני מתייג גם את @נועה-טפירו שהיה לה את הבעיה כאןאבל עדיין לא הסתדר התקלה שהייתה שאני לא מצליח לאשר את הכסף, אני ידבר איתם שוב אולי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות