באג | מייל עובד חלקית
-
יש לי נגן אנדרואיד יש לי עליו מייל שעבד מצויין אתמול אני מנסה לקרוא מייל שקיבלתי וזה לא נותן לפתוח הוא ישר סוגר את האפליקציה אבל הצ׳אט עובד רגיל מישהו יודע למה זה
-
יכול להיות שכיון שהאפליקציה של המייל היא כבדה והמכשיר עמוס אז האפליקציה קורסת תנסה לפנות קצת חומר מהמכשיר (_יכול להיות בגיגה ראם כגון למחוק אפליקציות לא שימושיות) אני לא יודע אם זה יעזור לך כי אין לי מושג מה הבעיה אצלך אבל להרבה זה כן פתר את הבעיה הנ"ל
-
יכול להיות שכיון שהאפליקציה של המייל היא כבדה והמכשיר עמוס אז האפליקציה קורסת תנסה לפנות קצת חומר מהמכשיר (_יכול להיות בגיגה ראם כגון למחוק אפליקציות לא שימושיות) אני לא יודע אם זה יעזור לך כי אין לי מושג מה הבעיה אצלך אבל להרבה זה כן פתר את הבעיה הנ"ל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות