בקשה | מישהו יכול לעשות סדר באיזה מערכות ואיך ניתן להתקין Abloq
-
עדיף כנושא חדש
איזה גרסה בדיוק יש להתקין (עם הפנייה למדריך איך להתקין עם ADB מקומי)
באיזה מערכת נוסה ולא משבש אך כן חוסם טוב
ראיתי באשכול אחד שיש עם S או בלי...@בהתחלה כתב בבקשה | מישהו יכול לעשות סדר באיזה מערכות ואיך ניתן להתקין Abloq:
עדיף כנושא חדש
איזה גרסה בדיוק יש להתקין (עם הפנייה למדריך איך להתקין עם ADB מקומי)
באיזה מערכת נוסה ולא משבש אך כן חוסם טוב
ראיתי באשכול אחד שיש עם S או בלי...איזה מערכת יש לך?
-
עדיף כנושא חדש
איזה גרסה בדיוק יש להתקין (עם הפנייה למדריך איך להתקין עם ADB מקומי)
באיזה מערכת נוסה ולא משבש אך כן חוסם טוב
ראיתי באשכול אחד שיש עם S או בלי... -
@YOLEVI כתב בבקשה | מישהו יכול לעשות סדר באיזה מערכות ואיך ניתן להתקין Abloq:
@בהתחלה ברוב המערכות אפשר
כמו ש @מיישה אמר תגיד איזה מערכת יש לךאגב @מיישה התקנתי שבוע שעבר על אנדרואיד 8 ללא רוט וללא ניפוי אלחוטי כמובן
אבל מזהיר מראש שבמערכת מולטימדיה הAbloq מכניס את המערכת לbriq...
-
@YOLEVI כתב בבקשה | מישהו יכול לעשות סדר באיזה מערכות ואיך ניתן להתקין Abloq:
@בהתחלה ברוב המערכות אפשר
כמו ש @מיישה אמר תגיד איזה מערכת יש לךאגב @מיישה התקנתי שבוע שעבר על אנדרואיד 8 ללא רוט וללא ניפוי אלחוטי כמובן
אבל מזהיר מראש שבמערכת מולטימדיה הAbloq מכניס את המערכת לbriq...
@מיישה כתב בבקשה | מישהו יכול לעשות סדר באיזה מערכות ואיך ניתן להתקין Abloq:
אבל מזהיר מראש שבמערכת מולטימדיה הAbloq מכניס את המערכת לbriq...
לתועלת כולם, נשמח שתסביר ברור יותר-
זה מכניס את המערכת לbriq גם בגרסה 0.37 או שרק בגרסה המעודכנת? -
@YOLEVI כתב בבקשה | מישהו יכול לעשות סדר באיזה מערכות ואיך ניתן להתקין Abloq:
@בהתחלה ברוב המערכות אפשר
כמו ש @מיישה אמר תגיד איזה מערכת יש לךאגב @מיישה התקנתי שבוע שעבר על אנדרואיד 8 ללא רוט וללא ניפוי אלחוטי כמובן
אבל מזהיר מראש שבמערכת מולטימדיה הAbloq מכניס את המערכת לbriq...
@אברהם-אבינו-1
אני מדקדק את דברי מיישה שכתב
@מיישה כתב בבקשה | מישהו יכול לעשות סדר באיזה מערכות ואיך ניתן להתקין Abloq:הAbloq מכניס את המערכת לbriq...
משמע שsecureguard לא....
וכמו שאפשר לראות שהמליץ כמה וכמה פעמים על גרסה 3.7
אז בהצלחה! -
עדיף כנושא חדש
איזה גרסה בדיוק יש להתקין (עם הפנייה למדריך איך להתקין עם ADB מקומי)
באיזה מערכת נוסה ולא משבש אך כן חוסם טוב
ראיתי באשכול אחד שיש עם S או בלי...@בהתחלה כתב בבקשה | מישהו יכול לעשות סדר באיזה מערכות ואיך ניתן להתקין Abloq:
(עם הפנייה למדריך איך להתקין עם ADB מקומי)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות