בעיה | נטסטיק לא מתחבר למחשב
-
, יש לי נטסטיק של OLAX שאני מצליח להתחבר דרכו לאינטרנט רק דרך וויפיי, כלומר שהנטסטיק מחובר לחשמל, אבל למחשב עצמו אני לא מצליח לחבר אותו, האם כשהוא מחובר למחשב עצמו (דרך כניסת USB) הוא יותר מהיר מאשר שהוא מחובר לחשמל? ואם כן, מה הפתרון לבעיה, איך אפשר לסדר שהוא יתחבר לי למחשב?
-
, יש לי נטסטיק של OLAX שאני מצליח להתחבר דרכו לאינטרנט רק דרך וויפיי, כלומר שהנטסטיק מחובר לחשמל, אבל למחשב עצמו אני לא מצליח לחבר אותו, האם כשהוא מחובר למחשב עצמו (דרך כניסת USB) הוא יותר מהיר מאשר שהוא מחובר לחשמל? ואם כן, מה הפתרון לבעיה, איך אפשר לסדר שהוא יתחבר לי למחשב?
-
@שלומפר
לא תמיד יהיה יותר מהיר ב USB
הרבה פעמים ההיפך הוא הנכון
אם אתה ממקם אותו במקום עם יותר קליטה ופחות חם , תקבל גלישה יותר מהירהבכל מקרה , כנראה לא התקנת את הדרייבר שלו
@משה-מזרחי איך מתקינים דרייבר?
-
@משה-מזרחי איך מתקינים דרייבר?
-
@משה-מזרחי איך מתקינים דרייבר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות