תגובה: [כניסה למחשב בלי סיסמה](/topic/805/כניסה-למחשב-בלי-סיסמה)
-
@MENIS ממש לא
@יעקב-ישראל
צודק -
@שמואל אמר בכניסה למחשב בלי סיסמה:
@a-y-f אמר בכניסה למחשב בלי סיסמה:
קון בוט שעובד בו'וינדוס 10 עולה כסף.
Kon boot בכללי עולה כסף.
פשוט לגירסאות הישנות היה פריצה
ט.ל.ח. -
-
@יעקב-ישראל סברתי שהוא רוצה עקיפה ללא עקבות
להסרה יש תחליפים רבים -
@יעקב-ישראל סברתי שהוא רוצה עקיפה ללא עקבות
להסרה יש תחליפים רבים@MENIS אמר בתגובה: [כניסה למחשב בלי סיסמה](/topic/805/כניסה-למחשב-בלי-סיסמה):
@יעקב-ישראל סברתי שהוא רוצה עקיפה ללא עקבות
להסרה יש תחליפים רביםלא חייב ללא עקבות
אני עושה את זה בשביל מנהל חדר מחשבים על אחד המחשבים שלו -
@MENIS אמר בתגובה: [כניסה למחשב בלי סיסמה](/topic/805/כניסה-למחשב-בלי-סיסמה):
@יעקב-ישראל סברתי שהוא רוצה עקיפה ללא עקבות
להסרה יש תחליפים רביםלא חייב ללא עקבות
אני עושה את זה בשביל מנהל חדר מחשבים על אחד המחשבים שלו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות