האם יש פורמט פקטורי לאנדרואיד?
-
@חיים-גרביצער יש לך אולי להביא לי את זה לפה
-
@חיים-גרביצער חסום בנטפרי.
-
@חיים-גרביצער חסום בנטפרי.
-
-
מצטרף ל- @מתחיל-מומחה וכן:
https://mitmachim.top/post/93786 -
מצטרף ל- @מתחיל-מומחה וכן:
https://mitmachim.top/post/93786@מתחיל-מומחה אמר בהאם יש פורמט פקטורי לאנדרואיד?:
@אנינומי
חיפוש קצר והיית מוצאhttps://mitmachim.top/topic/3418/format-factory-מפעל-הפורמטים-ממיר-ועורך-קבצי-מולטימדיה
@יוסי-מחשבים אמר בהאם יש פורמט פקטורי לאנדרואיד?:
מצטרף ל- @מתחיל-מומחה וכן:
https://mitmachim.top/post/93786זה היינו הך, אם איני טועה.
אבל הרעיון הובן....
-
@מתחיל-מומחה אמר בהאם יש פורמט פקטורי לאנדרואיד?:
@אנינומי
חיפוש קצר והיית מוצאhttps://mitmachim.top/topic/3418/format-factory-מפעל-הפורמטים-ממיר-ועורך-קבצי-מולטימדיה
@יוסי-מחשבים אמר בהאם יש פורמט פקטורי לאנדרואיד?:
מצטרף ל- @מתחיל-מומחה וכן:
https://mitmachim.top/post/93786זה היינו הך, אם איני טועה.
אבל הרעיון הובן....
@מתחיל-מומחה אמר בהאם יש פורמט פקטורי לאנדרואיד?:
@מתחיל-מומחה אמר בהאם יש פורמט פקטורי לאנדרואיד?:
@אנינומי
חיפוש קצר והיית מוצאhttps://mitmachim.top/topic/3418/format-factory-מפעל-הפורמטים-ממיר-ועורך-קבצי-מולטימדיה
@יוסי-מחשבים אמר בהאם יש פורמט פקטורי לאנדרואיד?:
מצטרף ל- @מתחיל-מומחה וכן:
https://mitmachim.top/post/93786זה היינו הך, אם איני טועה.
שם הבאתי את הגירסה המקורית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות