עזרה | יחידות במינוס - לא ניתן לשלוח צינתוק חינמי!!
-
חברים, אשמח לעזרה דחוף!!
איכשהו נכנסו לי היחידות למינוס ועכשיו לא ניתן לשלוח צינתוקים חינמיים!!, אשמח אם מישהו יוכל להעביר לי יחידות ואחזיר לו אותם פחות 0.05 יחידות כדי לחזור לאפס יחידות!!

-
חברים, אשמח לעזרה דחוף!!
איכשהו נכנסו לי היחידות למינוס ועכשיו לא ניתן לשלוח צינתוקים חינמיים!!, אשמח אם מישהו יוכל להעביר לי יחידות ואחזיר לו אותם פחות 0.05 יחידות כדי לחזור לאפס יחידות!!

-
-
-
-
@משפחת-ב. כתב בעזרה | יחידות במינוס - לא ניתן לשלוח צינתוק חינמי!!:
איך הגעת לזה מעניין אותי?
אני חושב שלא היה לו מספיק דקות, והוא נכנס למינוס.
@האקר-א.א. דקות??? מה הקשר??
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
