בעיה | לא מצליח להתקין את A Bloq
-
מדובר במכשיר F22 PRO.
אין במכשיר שום חשבון וניפוי באגים פעיל. -
מדובר במכשיר F22 PRO.
אין במכשיר שום חשבון וניפוי באגים פעיל.@אליעזר-לוי כתב בבעיה | לא מצליח להתקין את A Bloq:
מדובר במכשיר F22 PRO.
המכשיר הזה עושה בעיות, תוכל לצרוב את הגרסה של האנדרואיד 13 ואז תוכל להתקין את החסימה שבא לך
-
@אליעזר-לוי כתב בבעיה | לא מצליח להתקין את A Bloq:
מדובר במכשיר F22 PRO.
המכשיר הזה עושה בעיות, תוכל לצרוב את הגרסה של האנדרואיד 13 ואז תוכל להתקין את החסימה שבא לך
@שניאור-שמח סבבה.
איך מתקינים אנדרואיד 13?
והאם יש באגים שעלולים לצוץ בשידרוג לאנדרואיד 13? -
@שניאור-שמח סבבה.
איך מתקינים אנדרואיד 13?
והאם יש באגים שעלולים לצוץ בשידרוג לאנדרואיד 13?@אליעזר-לוי כתב בבעיה | לא מצליח להתקין את A Bloq:
@שניאור-שמח סבבה.
איך מתקינים אנדרואיד 13?תחפש בפורום
והאם יש באגים שעלולים לצוץ בשידרוג לאנדרואיד 13?
אין תמיכה 100% במקשים
-
@אליעזר-לוי כתב בבעיה | לא מצליח להתקין את A Bloq:
@שניאור-שמח סבבה.
איך מתקינים אנדרואיד 13?תחפש בפורום
והאם יש באגים שעלולים לצוץ בשידרוג לאנדרואיד 13?
אין תמיכה 100% במקשים
-
@אליעזר-לוי כתב בבעיה | לא מצליח להתקין את A Bloq:
@שניאור-שמח כתב בבעיה | לא מצליח להתקין את A Bloq:
אין תמיכה 100% במקשים
בשונה מהקושחה של 12?
נכון
נ.ב הגרסה היא באמת 12.1 אבל דומה מאוד ל13
-
@אליעזר-לוי כתב בבעיה | לא מצליח להתקין את A Bloq:
@שניאור-שמח סבבה.
איך מתקינים אנדרואיד 13?תחפש בפורום
והאם יש באגים שעלולים לצוץ בשידרוג לאנדרואיד 13?
אין תמיכה 100% במקשים
@שניאור-שמח כתב בבעיה | לא מצליח להתקין את A Bloq:
אין תמיכה 100% במקשים
אתה זוכר איפה זה בא לידי ביטוי?
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | לא מצליח להתקין את A Bloq:
אין תמיכה 100% במקשים
אתה זוכר איפה זה בא לידי ביטוי?
@אליעזר-לוי כתב בבעיה | לא מצליח להתקין את A Bloq:
@שניאור-שמח כתב בבעיה | לא מצליח להתקין את A Bloq:
אין תמיכה 100% במקשים
אתה זוכר איפה זה בא לידי ביטוי?
כשאתה מחייג לפעמים זה עושה בעיות
אבל אפשר לסדר הכל עם אפליקציה שמסדרת את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות